וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סטוק הפתיעה את אסטון וילה

הקבוצה של פוליס השיגה את נקודות הבכורה שלה העונה עם ניצחון 1:2, משער דרמטי בדקה ה-93 מרגליו של רוברט הות

אם היתה עד כה למנג'ר ווסטהאם, אברהם גרנט, נקודת אור קטנה בתחתית, הרי שהיה מדובר בסטוק סיטי, יריבתה של הקבוצה הלונדונית כנגד הירידה. סטוק ו-ווסטהאם לא הצליחו עד כה לרשום ולו נקודה אחת בשלושת המשחקים הראשונים של העונה, והיו צמודות זו לזו בתחתית, כשבמחזור הבא הן אפילו נפגשות, אבל הערב (שני) הצליחו שחקניו של טוני פוליס להשיג לא רק נקודה, אלא שלוש, כשהפתיעו את אסטון וילה עם ניצחון 1:2 דרמטי בשניות הסיום. אגב, פוליס עצמו הגיע למשחק רק במחצית השנייה בשל מות אמו.

וילה, עדיין ללא המנג'ר החדש ז'ראר הוייה שכלל לא נכח באצטדיון, הגיעה אחרי הניצחון הדחוק על אברטון במחזור הקודם, אך עושה רושם שהיא עדיין מתקשה לשים מאחוריה את התבוסה לניוקאסל מהמחזור השני, וגם הערב היא לא נראתה טוב במיוחד. וילה ניסתה למצוא את השער במשך כחצי שעה, ובדקה ה-35 היא עלתה ליתרון, כשסטוארט דאונינג הכניע את שוער סטוק עם נגיחה נהדרת. המארחים לא ויתרו, נאבקו לחזור למשחק, ובדקה ה-80 הם הצליחו להשוות, כשקנוויין ג'ונס, שהגיע מסאנדרלנד הקיץ, כובש את שערו הראשון במועדון. וילה חיפשה שער ניצחון, אבל במקום זאת חטפה מכה כואבת במיוחד בדקה ה-93, כשבעיטה של מת'יו את'רינגטון מצאה את רוברט הות שהפנה את הכדור אל הרשת, והעניק לקבוצתו ניצחון בכורה העונה.

*** * המחזור השני בספרד הושלם ב-2:2 דרמטי בין אלמריה לסוסיאדד. העולה החדשה סוסיאדד עמדה שניות מניצחון שני העונה, לפני שחוזה אולואה איזן למארחים בדקה ה-90. ראול טאמודו העלה את סוסיאדד ליתרון בדקה השמינית, פאבלו פיאטי איזן בדקה ה-21 לפני שפרנסיסקו סוטיל החזיר את היתרון לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully