וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "יש לי הרגשה מיוחדת לקראת העונה הזאת"

כוכב ריאל מדריד אופטימי לקראת פתיחת ליגת האלופות: "יש לנו כל מה שצריך כדי לזכות במפעל. מוריניו המאמן הטוב בעולם"

ריאל מדריד תוציא את קמפיין ליגת האלופות שלה לדרך ביום רביעי, עם מפגש מעניין מול אייאקס, ואם תלוי העניין בכריסטיאנו רונאלדו - הבלאנקוס יילכו השנה עד הסוף. "המטרה, כמו תמיד, היא לזכות בליגת האלופות", אמר הסופרסטאר הפורטוגלי לאתר הרשמי של הקבוצה. "יש לי הרגשה מיוחדת לקראת העונה הזאת. אנחנו יכולים לנצח, אבל אי אפשר לשים על עצמנו יותר מדי לחץ. יש לנו את כל המצרכים הדרושים כדי לזכות בתואר, אבל צריך לקחת את זה צעד-צעד".

הבלאנקוס השיגו את נצחון הליגה הראשון שלהם העונה בשבת, עם 0:1 צנוע על אוסאסונה, שהרגיע את רונאלדו. "אנחנו שמחים על הניצחון ועל שלוש הנקודות. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ולהבקיע יותר, אבל אני בטוח שנהיה טובים יותר ושיהיה לנו יותר ביטחון בהמשך. ז'זה מוריניו הוא המאמן הטוב בעולם, ואני בטוח שהוא ואנחנו ננצח, וניתן הצגות".

על אף הציפיות הגבוהות, רונאלדו גם משתדל להרגיע את האוהדים: "יהיו ימים בהם לא נהיה כל כך מדהימים, ואנחנו לא יכולים להדהים אותם עם כדורגל אדיר כל הזמן". באשר ליכולתו שלו, שהיתה בינונית משהו בצמד המחזורים הראשונים בספרד, והעובדה שעדיין לא מצא את הרשת העונה, אמר הכוכב הפורטוגלי: "אני בטוח שאבקיע בקרוב, זו לא סיבה לדאגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully