וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני הדייויס: מלצר עלה למקום ה-13 בעולם

האוסטרי, שישחק מול ישראל ביד אליהו השבוע, רשם דירוג שיא. דודי סלע עלה 10 מקומות ל-85 בעולם: "ההתרגשות גדולה"

שלושה ימים לפני מפגש הדייויס מול ישראל, רשם היום (שני) יורגן מלצר האוסטרי את דירוג השיא שלו בקריירה כשעלה למקום ה-13 בעולם בעקבות ההצלחה שלו באליפות ארצות הברית, ממנה הודח על ידי רוג'ר פדרר בשמינית הגמר. גם בדירוג הזוגות הצליח האוסטרי לרשום עלייה מרשימה, כשהגיע למקום השישי. אצל הישראלים, עלה דודי סלע 10 מקומות עד למקום ה-85 בעולם, זאת בעקבות העובדה שעלה לסיבוב השני באליפות ארצות הברית הפתוחה, לאחר שהודח כבר בסיבוב הראשון אשתקד.

בצמרת הדירוג נרשם שינוי אחד משמעותי, כשנובאק דג'וקוביץ' עלה למקום השני על על חשבונו של רוג'ר פדרר, אותו ניצח בחצי הגמר בפלאשינג מדו. גם מיכאיל יוז'ני, שהפסיד בחצי הגמר לרפאל נדאל, רשם עלייה מרשימה כשנכנס לעשירייה הראשונה ולמקום התשיעי.

נבחרות ישראל ואוסטריה קיימו היום (שני) אימון נוסף לקראת מפגש ההישרדות בבית העליון של גביע דייויס שייפתח ביום חמישי בהיכל נוקיה. מחר תתקיים בהיכל מסיבת עיתונאים של שתי הנבחרות וביום רביעי בצהריים תתקיים הגרלת המשחקים במלון דניאל בהרצליה.

המחבט מספר אחת של ישראל, דודי סלע, אמר לקראת ההתמודדות: "ככל שהמפגש מתקרב רמת ההתרגשות עולה, אני מרגיש טוב ונוח על המגרש ומחכה כבר לעלות לשחק, כדי שאוכל להציג את היכולת הטובה ביותר שלי".

לאור בקשת הקהל נמכרים כרטיסים גם לימים בודדים ביציע 12 במחיר של 50 שקלים לילד ו-75 שקלים למבוגר ולשערים 5-6-7 בשורות 3-4-5 בעלות של 150 שקלים ליום .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully