וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברי: "השמועות הפכו אותי לחלש פיזית ומנטלית"

קשר באיירן מינכן דיבר על התקופה הקשה שעבר בקיץ בשל שערוריית המין, אך מבטיח: "יש לי תשוקה לעשות עונה נפלאה"

יומיים לפני החזרה לליגת האלופות העניק היום (שני) קשר באיירן מינכן פרנק ריברי ראיון למגזין "קיקר". כזכור, הקשר הצרפתי הורחק בחצי הגמר מול ליון בעונה שעברה, מה שמנע ממנו לשחק בגמר בו הפסידו הבווארים 2:0 לאינטר. "הייתי חייב לקבל את ההחלטה להרחיק אותי", הודה ריברי, "אבל זו עדיין אכזבה עצומה מבחינתי והפצע נותר פתוח. כשחקן תמיד חלמתי לזכות בליגת האלופות עם באיירן וכאן פיספסתי הזדמנות גדולה".

ריברי האריך את החוזה שלו בבאיירן עד 2015 ועדיין חולם לאחוז בגביע. "יש לי תשוקה לעשות עונה נפלאה", אמר, "אנחנו רוצים לשחק טוב שוב בשלבים הגבוהים בליגת האלופות, אף על פי שזה יהיה קשה יותר השנה כי הקבוצות כבר מכירות אותנו ויבואו להילחם יותר".

הקשר בן ה-26 כמובן חושב על ליגת האלופות, אבל לא שוכח גם מהבונדסליגה. ריברי רוצה אליפות, אך מעוניין גם לשבור את שיא הכיבושים שלו - 11. "אני לא חלוץ", אומר ריברי, "אבל אוהב לעשות דריבלים. השנה אני רוצה לכבוש בין 10-15 שערים". הביקורת שספג הקשר ממאמנו לואיס ואן חאל, שאמר ש"טרם ראה את ריברי הגדול הזה שכולם מדברים עליו", רק מדרבנת אותו. "בשנתיים הראשונות כאן כן הייתי ריברי הגדול הזה ואני מקווה שגם השנה אהיה הריברי הגדול הזה".

ריברי דיבר גם על היחס שקיבל מהקבוצה בזמן המשפט שנערך לו בצרפת בשל שערוריית המין בה היה מעורב. "זו משפחה אחת גדולה כאן", אמר, "השמועות לגבי הפכו אותי לחלש יותר מבחינה נפשית ופיזית", ודיבר גם על המעבר שלו לריאל מדריד, שלא יצא לפועל: "אני יודע שמר מוריניו אוהב אותי ואת סגנון המשחק שלי. אבל הדבר הכי חשוב הוא שאני משוכנע שטוב שנשארתי בבאיירן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully