וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום שני ליוחאי הלוי בארמניה

שיאן ישראל בקפיצה לרוחק קבע 7.75 מ' בתחרות בגיומרי: "מאוד מרוצה מההופעה שלי ושמח שהעונה שלי עקבית"

יוחאי הלוי סיים היום (ראשון) במקום השני בתחרות אתלטיקה בארמניה. התחרות היא על שם רוברט אמיאן, מי שהיה בעבר שיאן אירופה בקפיצה לרוחק, בעל שיא אישי של 8.86 מ', אלוף אירופה מ-1986 וסגן אלוף העולם מ-1987.

הלוי פתח עם 7.38 מ' בניסיון הראשון, בניסיון השני קבע 7.50 מ', בשלישי 7.52, ובניסיון הרביעי ניתר ל-7.75 מ' ברוח נגדית. "הפתיע אותי רמת המתחרים שהגיעו לתחרות", אמר לאחר מכן הלוי.

יאניס לייטיס הלטבי, אלוף אירופה עד גיל 23, קבע אף הוא בניסיונו הרביעי 7.75 מ'. בניסיון החמישי שהכריע את התחרות הלוי קבע 7.65 מ', ואילו הלטבי השווה את תוצאתו הקודמת וזכה בתחרות, לפני הלוי שסיים, כאמור, במקום השני. "אני מאוד אוהב את התחרות הזו. למרות שהתנאים בה מוזרים ולא כולם רגילים להם, יש שם אווירה מצוינת וכיף להתחרות שם".

בתחרות השתתף גם מורטן ינסן מדנמרק, בעל שיא אישי של 8.25 מ', שסיים שני בתחרות ליגת היהלום שהתקיימה בלונדון, אולם לתחרות הזו הוא לא הצליח להיכנס טוב וסיים במקום השישי עם 7.39 מ'. "אני מאוד מרוצה מההופעה שלי ושמח שהעונה שלי ממשיכה להיות עקבית", סיכם הלוי שישתתף בסוף החודש באליפות אוזבקיסטן, בה יתחרו גם אלוף ישראל בקרב 10, אנטולי מיננקו וסגנו קוסטיה קריניצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully