וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני יזרעאלי עלול להיעדר תקופה ארוכה

13.9.2010 / 14:34

גארד גלבוע/גליל הפסיק להתאמן לאחרונה עקב חשש מפציעה שתשביתו זמן רב. שעשוע מתאמן, בקבוצה הבהירו כי אין קשר

דאגה בהפועל גלבוע/גליל ממצבו הרפואי של רכז הקבוצה גוני יזרעאלי. הרכז החל את אימוני הקבוצה לפני כשלושה שבועות כשהוא מתלונן על כאבים באיזור המפשעה, ובתקופה האחרונה הפסיק להתאמן כשהחשש הוא מפציעה ארוכה שתשביתו מפעילות לזמן רב.

בקבוצה ביקשו היום (שני) להרגיע את המצב ומסרו כי יזרעאלי יעבור בדיקות ביומיים הקרובים שיקבעו את חומרת הפציעה, אך אישרו כי מדובר בפציעה לא פשוטה, כאשר בתום הבדיקה הבאה יוודע האם יזרעאלי ייעדר כחודש-חודשיים, או שמא גמר את העונה.

בקבוצה מתאמן בימים האחרונים עודד שעשוע, אך במועדון ביקשו להבהיר כי מדובר רק באימונים שנועדו לעזור לשחקן לשמור על כושר. שחקן נוסף שסובל מפציעה בקבוצה הוא אבישי גורדון, אך אין חשש לגבי כשירותו לפתיחת העונה.

יזרעאלי (25, 1.82) חתם הקיץ על חוזה לעונה שלישית באלופת המדינה, לאחר שניהל מגעים מתקדמים עם הפועל ירושלים והפועל חולון. את העונה שעברה פתח מחוץ לגלבוע/גליל, כשחתם בברק נתניה אך סמוך לפתיחת העונה חזר לקבוצה, והיה חלק חשוב באליפות ההיסטורית בה זכתה הקבוצה.

ב-21 משחקי ליגה תרם יזרעאלי 5.7 נקודות בממוצע למשחק, כשבפלייאוף השתדרג ל-8.8 נקודות בממוצע, כולל 6 נקודות ו-6 אסיסטים במשחק גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב. ברזומה של יזרעאלי גם אליפות היסטורית עם הפועל חולון בעונת 2007/8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully