וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרטצקי: "אפשר לשחזר את הימים היפים של הפועל חיפה"

הקפטן מכוון לצמרת לאחר עוד ניצחון: "השנה אני רואה משהו שונה". מרטינס סיכם עקרונית, גלגלי מכוניתו של אראל נוקבו

החלוץ הברזילאי רודריגו מרטינס קרוב להצטרך להפועל חיפה, לאחר שסיכם עמה עקרונית. מוליכת הליגה עשתה מאמצים גדולים להביא את השחקן, שנבחן בקבוצה עוד במחנה האימונים לפני פתיחת העונה בליגה. מרטינס לא הובא בשל בעיה כספית, אך לאחר שכחצי מיליון שקלים נכנסו לקופת המועדון מהספונסר החדש, חברת הצמיגים שלקחה את הקבוצה תחת חסותה, העסקה הבשילה ומרטינס אמור לחתום על החוזה בקרוב.

בתוך כך, בקבוצה עדיין לא מאמינים שיפתחו את העונה בצורה כל כך טובה, כשבכיסם תשע נקודות מתשע אפשריות. הקבוצה של ניצן שירזי גברה 0:2 על בני יהודה במחזור השלישי של ליגת העל והיא מוליכה את הטבלה, עוד לפני משחקה של היריבה העירונית, מכבי, שתנעל את המחזור כאשר תתארח בבאר שבע.

הקפטן אייל טרטצקי, שפותח את עונתו השמינית בקבוצה וחוגג ממש היום (שני) יומולדת 33, התייחס לפתיחת העונה של האדומים מהכרמל, ואמר: "אין ספק שפתיחה שלנו חלומית, ממשחק למשחק אנחנו צוברים עוד ביטחון ולא רוצים שזה יפסק".

טרטצקי נשאל האם אחרי הניצחון השלישי ברצף אפשר להתייחס להפועל חיפה ברצינות ולא כגימיק, ואמר: "אני מאמין ומקווה שזה לא מקרי שאנחנו בצמרת, עכשיו יש לנו שלושה משחקים חשובים מאוד ואם בהם נעשה תוצאות טובות אז אפשר יהיה לדבר במונחים של צמרת וחלק העליון של הטבלה, בינתיים אנחנו רק אחרי שלושה מחזורים. לאור מה שקרה לנו בשנה שעברה אנחנו צריכים לראות מה יהיה בעתיד כי הכי קל לצאת בהצהרות, נראה בעוד חודש לאן פנינו מועדות, אבל זה נכון שהפועל חיפה מכוונת גבוה".

טרטצקי: "הצעירים יודעים מה הם רוצים מעצמם"

"אני מרגיש שהשנה נוכל לשחזר את הימים היפים של הפועל חיפה", אמר בביטחון הקפטן. "אני רואה בקבוצה השנה באמת משהו שונה. מבחינת אופי משחק, רואים 11 שחקנים רצים, מתלהבים ונלחמים. אני מאמין שזה יחזיר את הפועל חיפה לימים הטובים שלה ויעזור לה לתקוע יתד בליגת העל. רואים שהשחקנים הצעירים יודעים מה הם רוצים מעצמם, התחברנו יותר, הגיע חומר טוב של שחקני חיזוק ורואים גם שהקהל בא יותר ויותר, ומפה אני קורא לו להגיע למשחק הבא מול הפועל אשקלון שיבוא בהמוניו. אנחנו צריכים לכוון לפלייאוף האמצעי ומעלה ולהימנע ממאבקי תחתית".

השמחה הרבה בקבוצה נקטעה מעט הבוקר כאשר כובש צמד השערים במשחק נגד הזהובים, גל אראל, גילה הבוקר כי כל ארבעת גלגלי מכוניתו נוקבו, והגיש בשל כך תלונה במשטרה. טרטצקי התייחס לתקרית הלא נעימה והוסיף בהומור: "חברת צמיגים חדשה מאמצת עכשיו את הפועל חיפה אז הוא יקבל צמיגים חדשים. אבל ברצינות מקרה של אלימות כזה לא צריך לקרות ואני מוקיע זאת, אבל אני קונה פינצ'ור גלגלים כל שבוע אחרי צמד שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully