וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי באמריקה אכפת מהמונדובאסקט?

קצת פרופורציות: הדיווחים בארה"ב על הזכייה באליפות העולם הופיעו רק בשולי הכותרות, אחרי הפוטבול, המכללות והבייסבול

מי שחשב שהזכייה של נבחרת ארצות הברית בכדורסל באליפות העולם תרגש את האמריקאים, לא מבין את כוחו של הפוטבול. אמש (ראשון), לצערם של חובבי הכדורסל, נערך מחזור הפתיחה של ה-NFL, ועל אף שנבחרת הכדורסל הלאומית שמייצגת את המדינה זכתה באליפות העולם, הידיעה הזו נדחקה אל תחתית הכותרות.

ב-ESPN, למשל, נכתב רק בכותרת החמישית ש"ארה"ב זכתה באליפות העולם של פיב"א", כשכל הכותרות הראשונות מתרכזות רק בפוטבול. גם ב"ספורט אילוסטרייטד" הקדימו הפוטבול והפוטבול מכללות את הדיווח על המונדובאסקט, וב"ניו יורק טיימס" וב"לוס אנג'לס טיימס" אפילו הדיווחים על טניס באו במקום גבוה יותר מנבחרת הכדורסל.

למרות זאת, מי שכן הואיל בטובו להתייחס לשחקנים שהביאו את התואר חזרה "הביתה", שיבח אותם והחמיא לנבחרת הצעירה. קן ברגר מ-CBS טוען כי "אחרי המבוכה באליפות הקודמת, הכדורסל האמריקאי חוזר לעצמו. כבר באולימפיאדה גאלנו את עצמנו, אבל אמש הושלמה המשימה. עכשיו השחקנים, אלה שכונו לפני הטורניר ה-B-TEAM, צריכים לקבל את ההוקרה ולהיכלל גם בסגל לאולימפיאדת לונדון".

כריס שרידן מ-ESPN טוען כי "אף נבחרת אמריקאית לא התמודדה בעבר עם כזו איבה כמו שהייתה בטורקיה", והוסיף ש"לנוכח הכושר של דוראנט, יהיה הוגן למחוק לנבחרת הזאת את הכינוי B-TEAM. השחקנים התאימו את עצמם מהר מאוד לסגנון האירופאי, ובנו קבוצה שעמדה בלא מעט מבחנים".

ג'ק מקאלום מ"ספורט אילוסטרייטד" אמר שהקבוצה הזאת כבשה את הלב של כל מי שצפה בה (אולי חוץ מהטורקים)... הנבחרת הצליחה לא רק ליצור לעצמה זהות, אלא גם לנצח ולהגיב היטב לקריאת התיגר על הכדורסל האמריקני אחרי המבוכה באולימפיאדת אתונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully