וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "גרין צריך להתנהג כמו גבר"

מנג'ר ווסטהאם עודד את שוער הקבוצה, ששוב הסב נזק בהפסד לצ'לסי: "אפשר לדמיין מה הוא מרגיש, אך אלו חייו של ספורטאי"

גם אחרי ארבעה מחזורים לאברהם גרנט ו-ווסטהאם אין אף נקודה, אבל זה לא מונע מהמנג'ר הישראלי של הפטישים להמשיך להיות אופטימי. במחזור החמישי תארח סטוק סיטי את הקבוצה הלונדונית לקרב תחתית לוהט ביותר. שתי הקבוצות לא אספו אף נקודה, וסטוק במקום הלפני אחרון רק בזכות יחס שערים טוב יותר משל ווסטהאם. כזכור, גרנט לא יעמוד על הקווים במשחק הבא נגד סטוק, שיחול ביום הכיפורים.

יומיים לאחר ההפסד, הרביעי ברצף, לאקסית שלו, צ'לסי (3:1) מגבה גרנט את השוער שלו רוברט גרין, שאחד השערים הגיע באשמתו הישירה, לאחר שהשמיט כדור חופשי פשוט של דידייה דרוגבה. "אפשר לדמיין מה הוא מרגיש", אמר גרנט לגבי גרין. "אבל אלו חייו של ספורטאי, של שחקנים ומאמנים. אני לא יודע אם הגביע העולמי עדיין נמצא בראש שלו, את זה צריך לשאול אותו.

"גרין הוא שוער טוב", הגן המנג'ר הישראלי על השוער האנגלי שלו. "בוא נאמר שגם הוא לא היה מרוצה מההופעות האחרונות שלו, אבל זה חלק מהמשחק ואנחנו צריכים להתגבר על זה. אוהדי הכדורגל היו גם מאוד קשים עם דייויד בקהאם אחרי 1998 וכריסטיאנו רונאלדו אחרי 2006.

"לעתים אוהדים אוהבים אותך, לפעמים הם נגדך", הוסיף גרנט. "הם רוצים שתעשה את העבודה שלך מבלי להתחשב בשום דבר. רוברט הוא בחור קשוח. הוא שוער טוב והוא צריך להתנהג כמו גבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully