וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה: זהירות, סכנת התפוצצות

לאחר שלושה הפסדים, בבנפיקה עברו למצב חירום: סגרו את האימונים ומכנסים התייעצויות תכופות. אדוארדו סאלביו לא ישחק

הלחץ בבנפיקה מתחיל לתת אותותיו במועדון הפאר הפורטוגלי, כשהאלופה מתאמנת לקראת משחקה נגד הפועל תל אביב ביום שלישי (20:45) במסגרת מחזור הבכורה של שלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה של ז'ורז'ה ז'סוס סגרה את אימוניה לתקשורת, כשההפסד לויטוריה גימראייש במחזור האחרון בליגה הביא את ראשי המועדון להתייעצויות מיוחדות.

כזכור, אלופת פורטוגל, פתחה את העונה בליגה עם שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה הראשונים, כשבמחזור השלישי גברה 0:3 על ויטוריה סטואבל וקיוותה לצאת לדרך חדשה, אולם ביום שישי היא יצאה למשחק חוץ ושוב נוצחה. עם שלוש נקודות בלבד מ-12 אפשריות ומקום 13 (מתוך 16) ולאחר ההפסד האחרון שמוגדר כקש ששבר את גב הגמל של ההנהלה, החליטו במועדון האדום לכנס דיון חירום כדי להחליט על שינויים דרסטיים.

יצוין כי רוב הטענות של אנשי בנפיקה מופנות כלפי השיפוט שהיה במשחקי הליגה של הקבוצה, וכעת לא נראה כי יהיו שינויים בצוות המקצועי של המועדון. במחזור הבא ביום ראשון מחכה לבנפיקה ספורטינג ליסבון בדרבי הגדול של עיר הבירה באצטדיון האור.

אם לא די בכל אלה, הרי שגם החלוץ הארגנטינאי אדוארדו סאלביו לא ישחק נגד הפועל תל אביב. סלאביו, שסובל מפציעה בירך, טס לארגנטינה, מולדתו, על מנת להסדיר מספר עניינים אישיים והוא ישוב לאחר מכן להמשך טיפולים והחלמה בפורטוגל. בבנפיקה מקווים שהוא יהיה כשיר לעימות המסקרן מאוד מול ספורטינג.

  • עוד באותו נושא:
  • בנפיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully