וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: עכשיו תורה של אסטודיאנטס להוליך

הקבוצה של סאבלה עלתה לפסגה אחרי 0:2 על ראסינג ו-0:0 בין סן לורנצו לוולז. ריבר שלישית אחרי 0:1 על ארסנאל, ניצחון לבוקה

חילופי המקומות בצמרת הליגה הארגנטינאית נמשכו גם השבוע, כשהפעם תורה של אסטודיאנטס לכבוש את הפסגה למרות שעדיין חסר לה משחק. הקבוצה של אלחנדרו סאבלה גברה 0:2 על ראסינג קלוב, העלתה את מאזנה ל-13 נקודות וניצלה את ה-0:0 בין ולז סארספילד לסן לורנצו. במקום השלישי, גם כן עם 13 נקודות, ניצבת ריבר פלייט שגברה 0:1 במונומנטל על ארסנאל. מי שנצמדה לחבורת המוליכות במחזור השישי היא גודוי קרוז, שהביסה את לאנוס בחוץ 1:4. במשחק שנעל את המחזור גברה בוקה ג'וניורס 1:3 על אולימפו בחוץ.

אסטודיאנטס - ראסינג קלוב 0:2

בתחילת העונה חשבו בראסינג שיוכלו לדבר בצמרת, אבל אחרי שני ניצחונות בצמד המחזורים הראשונים, הגיעו שלושה הפסדים רצופים, ועכשיו גם הרביעי. אסטודיאנטס, עם ההגנה הטובה בליגה (ספגה שער בודד), עלתה ליתרון משער של אנסו פרז בדקה ה-45. ראסינג חיפשה את השוויון, אבל דווקא שחקנה לשעבר, גבריאל מרקאדו, הכפיל את התוצאה מן העבר השני בדקה ה-55, וכמובן לא חגג.

אולימפו - בוקה ג'וניורס 3:1

הקבוצה של קלאודיו בורגי מנסה להתאושש מפתיחת העונה הרעה שלה והשיגה במחזור השישי ניצחון שני בליגה. לוקאס ויאטרי העלה את האורחים מלה בוקה ליתרון כבר בדקה ה-14 עם פצצה מ-20 מטרים, כששלוש דקות לאחר מכן חואן מנואל קובו איזן. במחצית השנייה מרטין פאלרמו ניצל טעות בהגנת המארחים מבאהיה בלאנקה (61) ובישל לבלם חואן אינסאורלדה (68). הצהובים-כחולים אוספים שלוש נקודות חשובות.

סן לורנצו - ולז סארספילד 0:0

משחק הצמרת בנואבו גסומטרו לא ענה על הציפיות, והסתיים בתוצאת תיקו מאכזבת ששירתה בעיקר את היריבות בחלק העליון. הגנת סן לורנצו הצליחה להצר את צעדיו של מלך השערים סנטיאגו סילבה, וכך ולז הסתפקה בעיקר במתפרצות ולא באמת איימה על השער. המארחים נותרו ללא הפסד, ולז עם 13 נקודות והפרש שערים נחות משל המוליכה אסטודיאנטס.

ריבר פלייט - ארסנאל 0:1

שני משחקים ללא ניצחון החזירו את הלחץ למונומנטל, במיוחד כשהמיז'ונריוס עדיין נמצאים מתחת לקו האדום בטבלת הממוצעים וסכנת הירידה מרחפת מעליהם. אלא שלריבר יש העונה חלוץ שמכריע משחקים, בדמותו של רוחליו פונס מורי הצעיר. משחק ה'טיקי טיקי' המפורסם של אנחל קאפה לא עובד על פי התכנון, אבל לפחות הנקודות מושגות. הפעם פונס מורי עשה זאת עם נגיחה מצוינת בדקה ה-74, והנחיל לארסנאל המפתיעה הפסד שני העונה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. פאבלו אגילאר האורח הורחק בדקת הסיום.

לאנוס - גודוי קרוז 4:1

הפסד ראשון לקבוצה המארחת, ועוד איזה הפסד. הקבוצה המפתיעה של עומאר אסד ממשיכה לעשות חיל כמו בטורניר הקודם, והפעם נתנה קונצרט עם שערים נפלאים. דויד רמירז פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-10, אבל האורוגוואי מריו רגיירו איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-28. המחצית השנייה הייתה כל כולה של גודוי קרוז. אריאל רוחאס כבש שער פנטסטי (60), חאירו קסטיז'ו הקולומביאני סיים מבצע אישי ברשת (76) ודייגו ויז'אר נעץ את הרביעי (81).

ארחנטינוס ג'וניורס - ניואל'ס אולד בויס 2:1

איך נפלו גיבורים? אלופת טורניר הקלאוסורה עדיין ללא ניצחון, אחרי שאיבדה יתרון ביתי מול החבורה של רוברטו סנסיני. גונזאלו ורגאס האורוגוואי העלה את ארחנטינוס ליתרון בדקה ה-62, אבל הוונצואלני גבריאל סיצ'רו (77) והמחליף לואיס רודריגז (83) השלימו מהפך.

משחקים נוספים:

הורקאן - בנפילד 2:2
להורקאן: רולנדו זראטה (9 בפנדל ו-55). לבנפילד: מרסלו קארוסקה (17), אמיליו סלאז'ה (61)

קולון - אול בויס 1:1
לקולון: אסטבן פוארטס (53). לאול בויס: מאורו מאטוס (7 בפנדל)

טיגרה - חימנסיה לה פלטה 0:2
לטיגרה: דייגו קסטאניו (29), פרננדו טלצ'אה (46)

אינדפנדיינטה - קילמס 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully