וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: ”זו הפסגה אליה כל שחקן חולם להגיע”

חלוץ הפועל ת"א לא מתכוון להחמיץ את בנפיקה. כ-500 אוהדים נתקעו בנתב"ג עקב השביתה. שליחנו אורן קורנפלד מדווח מליסבון

ברני ארדוב

צילום וידאו: אורן קורנפלד, עריכה: גדי וינסטוק

הפועל תל אביב הגיעה אמש (ראשון) למלון בליסבון אחרי טיסה שכללה עצירה באנטליה. לאחר מנוחה של שעתיים הקבוצה ערכה אימון קל באסטדיו נסיונאל בפרברי ליסבון, האצטדיון שמארח את משחקי גמר הגביע הפורטוגלי. השחקנים שפתחו מול עכו ערכו אימון שחרור קל, בעוד איתי שכטר ערך אימון מלא יחד עם יתר השחקנים.

ערן זהבי נבדק על ידי רופא הקבוצה ונבדקת האפשרות שישחק עם מסכה שתשמור על אפו השבור.

היום תקיים מסיבת עיתונאים ולאחר מכן אימון מסכם באסטדיו דה לוז (אצטדיון האור), בו יתקיים המשחק. אוהדים רבים כבר התחילו להגיע, כשאחרים צפויים לנחות אף הם ביממה הקרובה.

לאלי גוטמן יהיו כמה התלבטויות לפחות ביממה הקרובה, כאשר קרוב לוודאי שאיתי שכטר יפתח בהרכב על חשבון טוטו תמוז, במידה שהוא אכן יתאושש מהפציעה בשריר הירך האחורי. המאמן גם שוקל לערוך שינויים במרכז ההגנה, אחרי היכולת החלשה במשחק נגד הפועל עכו. אם זה יקרה, ביוואן פרנסמן יתפוס את מקומו של וואליד באדיר.

אסי דומב, שנמצא בפורטוגל מאז יום שישי, אז עקב אחרי בנפיקה במשחק ההפסד שלה לוויטוריה גימראייש, הזהיר מפני החלק ההתקפי של האלופה הפורטוגלית וציין את משחק האגפים שלה.

כ-500 מאוהדי הפועל תל אביב נתקעו בשדה התעופה נתב"ג עקב שביתת העובדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אימון ראשון בפורטוגל. הפועל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכטר: "מתרגשים מהחליפות, אבל מחכים כבר להוריד אותן"

איתי שכטר עדיין לא יודע אם הוא ישחק ועד המשחק הצוות הרפואי של הקבוצה ינסה להכשירו. החלוץ מקווה מאוד שזה יקרה והיום אמר: "אני חושב שזו הפסגה שכל שחקן באירופה שואף אליה, להגיע לליגת האלופות. אנחנו שמחים, מאושרים ומתרגשים מהחליפות, אך הכל טוב ויפה, עוד מעט נוריד את החליפות ונצטרך להיכנס לעניינים. זה הכל ברקע, כי מה שחשוב זה המשחק ביום שלישי ואליו אנחנו מתכוננים".

לשאלה מה הסיכויים להוציא תוצאה טובה, הוא אומר: "בשלב הזה אנחנו עוד לא מסתכלים על תוצאה, אלא מתכוננים למשחק קשה מול קבוצה שנחשבת לאחת מהאריות באירופה. אנחנו לא נרים ידיים ונעשה את הכל להוציא תוצאה טובה. המשחק יכול להתפתח להרבה כיוונים".

באופן אישי, הוא אומר: "אני רעב מאוד לשחק, עברתי שני אימונים מלאים. אני מקווה לא לאכזב ולעלות למגרש ביום שלישי". על התיקו מול עכו: "הספקנו לעשות את הסוויץ'. ליגת האלופות והליגה שונות מאוד. הגענו פה לליגת האלופות ואנחנו צריכים להתרכז בזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה חיובית. האדומים בליסבון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טשיירה בעמדת הסקאוט

בינתיים התקשורת הפורטוגלית מאוד מסוקרנת לקראת המפגש עם קבוצה בלתי מוכרת וז'ורז'ה טשיירה, בלם מכבי חיפה בשנה שעברה, התנדב לספר: "הקבוצות הישראליות תמיד נלחמות והשחקנים שלהן נותנים הכל על המגרש ולא נכנעים. אבל פוטנציאלית בנפיקה יותר טובה - גם מבחינת השחקנים שלה וגם מבחינה קבוצתית".

הבלם, שעזב את חיפה לטובת פ.צ ציריך לפני מספר שבועות: "הפועל חזקה בבית כי האצטדיון שלה קטן ויש לה אוהדים פנאטיים. אבל אם הם ישחקו באצטדיון רמת גן, זה יהיה אחרת כי היציעים רחוקים מהמגרש והאווירה שונה. בחוץ הם משחקים בצורה יותר זהירה. כמו בנפיקה, גם להם הייתה פתיחת עונה לא טובה".

על שחקני הקבוצה אמר טשיירה: "השוער שלהם הוא וינסנט אניימה, מנבחרת ניגריה. יש גם את דגלאס דה סילבה, בלם ברזילאי שהוא 'הבוס' בהגנה. גילי ורמוט מאוד יצירתי בקישור ויש את איתי שכטר, שהוא חלוץ מאוד מסוכן".

בתוך כך, בבנפיקה ממשיכים להזיע במטרה להכשיר את הקשר הארגנטינאי אדוארדו סלביו, שלא נכלל בסגל הקבוצה בהפסד לויטוריה גימראייש ביום שישי. אלכסיי ניקולייב הרוסי ישפוט במשחק.

המנהל המקצועי של בנפיקה ליסבון וכוכב העבר, רוי קוסטה, אמר: "לא נוותר. בבית הזה אסור לנו לוותר. אנחנו ביחד ונישאר ביחד".

(עדכון ראשון: 19:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully