וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוואט ומאיורקה נוצחו בחיחון

אחרי התיקו עם ריאל מדריד, מאיורקה נוצחה 2:0 במולינון. 3:5 ענק למלאגה בסראגוסה, ויאריאל הביסה את אספניול 0:4

המחזור השני בליגה הספרדית, שנפתח אתמול (שבת) בסנסציה בלתי נתפסת בקאמפ נואו, הושלם היום כשאת הבמה תפסו קבוצות הביניים והקבוצות הקטנות. במשחק המרכזי של הערב לא הצליחה סביליה להישאר מושלמת, אחרי 0:0 מתסכל בבית מול דפורטיבו לה קורוניה. גם אספניול כשלה בניסיונה לעשות זאת, כשהובסה 4:0 במגרשה של ויאריאל.

שבוע אחרי שסחטו 0:0 מריאל מדריד, מאיורקה ודודו אוואט נעצרו בחיחון עם הפסד 2:0. תוצאת הערב הייתה שייכת למלאגה המתחדשת שהתפוצצה עם 3:5 מדהים בסראגוסה. חטאפה צברה נקודות ראשונות אחרי 1:4 על העולה החדשה, לבאנטה, שמצידה נותרה על האפס.

חיחון - מאיורקה 0:2

באוקטובר אשתקד הגיעו אוואט ומאיורקה למולינון בחיחון וחזרו עם תבוסה 4:1, כשהשוער הישראלי סבל מיום רע במיוחד. הערב, אוואט דווקא גילה יכולת טובה, אבל קבוצתו שוב שבה מחיחון בידיים ריקות. המארחת הגיעה למשחק אחרי התבוסה 4:0 לאתלטיקו מדריד ושלטה מהפתיחה. אוואט רשם שלוש הצלות נאות במחצית הראשונה, אבל ספג מבעיטה חזקה של בוטיה בדקה ה-47. מאיורקה התעוררה לקראת הסיום, וובו החמיץ ברשלנות ודה גוזמן הקפיץ למשקוף, אך המילה האחרונה הייתה שייכת למארחים. נונס הכשיל את נאצ'ו נובו ברחבה והורחק. דייגו קסטרו דייק מהנקודה וקבע 0:2 בדקה ה-86. הקבוצה של מיכאל לאודרופ נותרה ללא ניצחון וללא שער זכות אחרי שני משחקי ליגה.

סראגוסה - מלאגה 5:3

מלאגה, שהשקיעה כספים רבים בקיץ בזכות הבעלים הקטארי החדש, פירקה את המארחים ב-35 הדקות הראשונות. כבר בדקה השנייה בישל חואנמי בן ה-17 לפרננדו את הראשון וכעבור חמש דקות חגג שער בכורה בלה ליגה שקבע 0:2. מלאגה נחה עד הדקה ה-28, אז השלים פרננדו צמד בשער נגיחה. ילד הפלא חואנמי כבש את השני שלו כעבור דקה וקווינסי הגנאי, ששיחק אשתקד בפורטסמות, קבע 0:5 מדהים בדקה ה-35. סראגוסה יצאה למלחמה על הכבוד והחזירה עם שערים מצמקים של אדמילסון (41), מרקו פרז (68) ואנדר הררה (82).

ויאריאל - אספניול 0:4

איבן דה לה פניה, שלא שיחק מאז נובמבר 2009 בגלל פציעות קשות, חזר לסגל האורחים, שקיוו להישאר עם מאזן מושלם גם בתום המחזור השני. אלא ששחקני הצוללת הצהובה השאירו את הנקודות בבית עם ניצול מצבים מקסימלי, וחגגו ניצחון ראשון העונה. ז'ואן קפדווילה ציין את משחקו ה-350 בליגה, וחבריו העניקו לו מתנה ראויה. ג'וזפה רוסי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-23 אחרי בישול של בורחה ואלרו, שכבש שער נאה משלו בדקה ה-31. רוסי האיטלקי השלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-55 אחרי עבירה ברחבה על הבלם מתאו מוסאצ'יו, ונילמאר סגר עניין בדקה ה-77. דה לה פניה רשם לבסוף חצי שעה מינורית, וחברו צ'יקה הורחק חמש דקות לסיום.

סביליה - דפורטיבו לה קורוניה 0:0

יותר מ-10 חודשים לא ניצחה דפורטיבו לה קורוניה במשחק חוץ בליגה, וגם הערב הרצף הזה לא נשבר. למרות זאת, מיגל אנחל לוטינה יכול בהחלט להתנחם בנקודה. סביליה, שהביסה 1:4 במחזור הראשון את לבאנטה, הייתה עדיפה ברמון סאנצ'ז פיחואן, אך לא הצליחה למצוא את הרשת של השוער המחליף של דפור, מאנו. סביליה בעטה 26 כדורים לעבר השער, 10 מהם למסגרת וגם נעצרה פעמיים בקורות עם ניסיונות של אלברו נגרדו ועבדולאי קונקו, אבל הרשת לא זזה. סביליה עם ארבע נקודות בשני מחזורים, לה קורוניה עם תיקו שני.

חטאפה - לבאנטה 1:4
לחטאפה: חיימה גבילאן (5, 90), אדריאן קולונגה (11), חאבייר אריסמנדי (90). ללבאנטה: רפא חורדה (14)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully