וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 2:2 דרמטי בין מארסיי למונאקו

ג'יניאק ערך בכורה בדרבי במדי האלופה, ששוב לא הצליחה לנצח. בורדו הפסידה 2:1 בניס, ברסט ולוריין נפרדו ב-0:0

המחזור החמישי בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם הדרבי הדרומי המרתק בו האלופה מארסיי שוב לא הצליחה להשיג ניצחון, עם 2:2 דרמטי מול מונאקו בבכורה של אנדרה פייר ג'יניאק. עוד לפני כן נערכו שני משחקים, כשניס גברה 1:2 על בורדו שסופרת כבר הפסד שלישי, ואילו ברסט ולוריין נפרדו ב-0:0 משעמם.

מארסיי - מונאקו 2:2

אנדרה פייר ג'יניאק, אוהד שרוף של מארסיי מילדות, הגשים חלום חיים כשעלה להופעת בכורה בסטאד ולודרום הגועש, שם קבוצתו החדשה אירחה לדרבי דרומי את מונאקו, שהגיעה למשחק ללא הפסדים (ניצחון ושלוש תוצאות תיקו). ג'יניאק בעיקר החמיץ, ומארסיי סיימה משחק דרמטי ומלא אירועים ללא ניצחון.

דניאל ניקולאי הרומני העלה את מונאקו ליתרון בדקה ה-15, אבל מארסיי תקפה בחמת זעם וחזרה עם שוויון של מתיו ולבואנה בדקה ה-42. השליטה של האלופה נמשכה גם במחצית השנייה, אבל דווקא פארק צ'ו יונג סידר למונאקו יתרון נוסף בדקה ה-79, שנמחק מיד אחרי דקה עם שער עצמי של אדריאנו. מארסיי, כמו ליון, רק עם חמש נקודות בחלוף חמישה מחזורים.

ניס - בורדו 1:2

האורחת הגיעה מעודדת למשחק בניס אחרי שצברה ארבע נקודות ראשונות דווקא מול מארסיי ופריס סן ז'רמן, אבל ספגה הפסד שלישי העונה. בהרכבה של בורדו עלה החלוץ הצעיר אנתוני מודסט שנרכש מניס לקראת סיום חלון ההעברות, אך גם הוא לא סייע לז'אן טיגאנה. דווקא ניס, שסיימה בתוצאות תיקו את שני משחקי הבית הקודמים שלה, יצאה מהמשחק כשידה על העליונה והתקדמה במעלה הטבלה.

בורדו כלל לא הגיעה למצבים בפתיחה, ומן העבר השני היה זה אריק מולונגי שהכניע את סדריק קראסו בדקה ה-35 אחרי מצב נייח. האורחים ניסו להגיב במחצית השנייה, אבל כל הניסיונות שלהם החטיאו את המסגרת מלבד נגיחה אחת של מיקאל סיאני שנעצרה אצל דויד אוספינה. בדקה ה-90 סגר המחליף חביב באמוגו עניין עבור ניס עם השער השני, כשמודסט הצליח רק לצמק מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן.

ברסט - לוריין 0:0

בסטאד פרנסיס לה בלה, אירחה העולה החדשה ברסט לדרבי של חבל בריטני את לוריין, שבמחזור הקודם הפתיעה את ליון. שתי הקבוצות הגיעו ללא מספר שחקני מפתח, כשהמארחת הייתה עדיפה בדקות רבות של המחצית הראשונה והגיעה למצבים טובים באמצעות החלוץ הצעיר והמסוכן נולן רו. לאחר ההפסקה נטלה לוריין את היוזמה, בעיקר עם חלוץ הנבחרת קווין גמיירו, אך התוצאה נותרה בעינה. 0:0 בסיום.

(עדכון ראשון: 18:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully