וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "אני לא מאוכזב מהיכולת שלנו"

ליברפול המאכזבת השיגה רק 0:0 בבירמינגהאם, רוי הודג'סון נותר אופטימי: "אלו רק ימיי הראשונים פה, היה משחק מהנה"

בזמן שצ'לסי וארסנל מתחילות לתפוס פער בצמרת הליגה האנגלית וגם מנצ'סטר יונייטד עדיין ללא הפסד, ליברפול ממשיכה לאכזב בפתיחת עונת 2010/11 והיום (ראשון) סיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה נגד בירמינגהאם, כשהיא עדיין עם ניצחון בודד אחרי ארבעה מחזורים.

פפה ריינה שם מאחור את המחצית הראשונה השערורייתית שלו במשחק הידידות של ספרד נגד ארגנטינה ובמו ידיו הציל היום את ליברפול מספיגות אחרי נגיחות מסוכנות של קמרון ג'רום וקרייג גרדנר. אלא שבעוד הוא עושה את העבודה בצד אחד, חבריו התקשו מאוד בצד השני.

רוי הודג'סון העלה הרכב שכלל חמישה קשרים וחלוץ בודד - פרננדו טורס - מה שאפשר להגנה המארחת להתרכז בספרדי הבינלאומי, בזמן שהיא כמעט ולא מאויימת על ידי שחקנים אחרים. ליברפול הציגה יכולת טובה יותר במחצית השנייה מאשר בראשונה, כשסטיבן ג'רארד מנסה לדחוף קדימה, אבל לבסוף האדומים עם משחק שני מתוך ארבעה העונה בו הם לא כובשים.

הודג'סון בסיום החמיא למארחת על משחקה הנחוש, ומאמין שקבוצתו עוד תתחבר בהמשך. "בירמינגהאם שיחקה מצוין במחצית הראשונה", אמר המאמן, "התחלנו טוב, אבל מהדקה ה-15 בערך הם התחילו ללחוץ אותנו והקשו עלינו מאוד, ונעזרנו בשתי הצלות נפלאות של ריינה.

"למרות זאת, שמרנו על קור רוח והמשכנו לעבוד קשה, ואני חושב שככל שהמשחק התקדם, כך נהיינו חזקים יותר. כמובן שצריך לציין לטובה את היכולת של בירמינגהאם, אבל אני לא מאוכזב מהיכולת שלנו.

"אלו עדיין הימים הראשונים שלי ושל הקבוצה, והרבה שחקנים חדשים נוספו והם צריכים להתאים את עצמם למה שאנחנו מצפים מהם. לא היו שערים במשחק, אבל עדיין היה משחק מרגש ומהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully