וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיינץ מתמחה במהפכים

הקבוצה הצנועה הפכה פיגור ביתי ל-1:2 על קייזרסלאוטרן ונותרה מושלמת. נקודות ראשונות לקלן, שגברה 0:1 על סט. פאולי

משחקי סוף השבוע במחזור השלישי של הבונדסליגה הותירו קבוצה אחת בלבד עם מאזן מושלם - הופנהיים. אחרי שהמבורג והאנובר איבדו נקודות ראשונות העונה, שתי קבוצות שקיוו להיצמד אליה בפסגה היו מיינץ וקייזרסלאוטרן. אוהדי מיינץ הגיעו נלהבים לקראת משחק הדרבי הכל כך משמעותי עבורם, ויצאו מרוצים כשקבוצתם חזרה מפיגור וניצחה 1:2 כדי להידבק להופנהיים בראשות הטבלה עם ניצחון שלישי ברציפות.

קייזרסלאוטרן הדהימה את באיירן מינכן במחזור הקודם, וגם במיינץ הייתה הראשונה לחגוג עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה של סרדאן לאקיץ' בדקה ה-20. היה זה שערו הרביעי של מלך שערי הליגה. מיינץ החלה להפעיל לחץ על יריבתה וקטפה את הפירות במחצית השנייה תוך שתי דקות. הבלם ניקו בונגרט איזן את התוצאה מקרוב בדקה ה-71, ומי שדאג למהפך אחרי שתי דקות הוא המחליף אנדרה שרל, שהבקיע גם בקאמבק הנפלא שביצעה מיינץ על חשבון וולפסבורג במחזור הקודם. מיינץ עם תשע נקודות אחרי שלושה מחזורים, ובשבוע הבא היא תתארח אצל ורדר ברמן.

במשחק שחתם את המחזור גברה קלן 0:1 על סט. פאולי. הקבוצה הביתית הייתה צריכה מפגש עם העולה החדשה כדי לצבור נקודות ראשונות העונה, ושער של טאנר יאלצ'ין בדקה ה-17הספיק לה בשביל שלוש נקודות ועלייה מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully