וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשל"צ, בשיא הכח

קבוצתו של יחזקאל מחצה את הכח ר"ג 1:6 בחוץ. מכבי ב"ש ניצחה 1:2 את לוד, הפועל כפ"ס איכזבה עם 0:0 מול עראבה

המחזור השלישי של הליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם חמישה משחקים נוספים, חלק מהם מאכזבים ומשמימים, ואחרים מטורפים ומסעירים. הפועל ראשון לציון רשמה את התוצאה של המחזור, כשהביסה בחוץ את הכח עמידר רמת גן 1:6, ועלתה אל ראש הטבלה. מכבי באר שבע השיגה ניצחון בכורה העונה כשניצחה 1:2 את בני לוד משער בדקה ה-84. הפועל כפר סבא רצתה לשמור על מאזנה המושלם על חשבון אחווה עראבה החלשה, אבל לא מצאה את השער, ויצאה עם תיקו 0:0 מאכזב. גם סקציה נס ציונה ועירוני ג'ת סיימו בתיקו מאופס, בית"ר שמשון תל אביב רצתה ניצחון ביתי, אבל נכנעה למכבי אחי נצרת 1:0.

אחווה עראבה - הפועל כפר סבא 0:0

תוצאת התיקו של מכבי הרצליה בשבת עשתה שירות נהדר להפועל כפר סבא, שבעזרת ניצחון על אחווה עראבה החלשה היתה יכולה לעלות למקום הראשון ולשמור על מאזן מושלם. אלא שהקבוצה של תומר קשטן, שהתחזקה בשבוע שעבר עם צירופו של דידי אונגר וחזרתו של הליברי פטריק דופלה, לא הצליחה לפרוץ את שערם של המארחים, שמצידם שמחו לאסוף נקודה חשובה בדרכם בחזרה ממינוס 10 הנקודות ממנו הם סובלים.

עירוני ג'ת - סקציה נס ציונה 0:0

לעומת עראבה שסובלת מאז אישורה המאוחר בבקרת התקציבים, עירוני ג'ת הצליחה לייצב סגל ואף השיגה ניצחון בכורה בליגה הלאומית עם 0:1 קטן וחשוב על הכח עמידר רמת גן, אבל הערב, מול נס ציונה זה הלך הרבה יותר קשה לשתי הקבוצות, שרשמו משחק מאכזב מאוד, ונפרדו בתיקו ללא שערים, שמותיר כל אחת מהן עם נקודה ביד.

בית"ר שמשון תל אביב - מכבי אחי נצרת 1:0

האורחים עדיין שקועים עמוק מתחת לקו האדום לאחר עונש הפחתת הנקודות, אבל עושה רושם שלאט לאט הם עושים את דרכם בחזרה לחיים, עם משחק שלישי ללא הפסד. הערב השיגה נצרת את ניצחון הבכורה שלה העונה על חשבון המארחים, שדווקא שלטו במגרש במחצית הראשונה, ולא היו רחוקים משער מוקדם. נצרת היתה קרובה מאוד לכבוש בעצמה, אבל שחקניה לא הצליחו לנצל טעות קשה בהגנת בית"ר, וירדו עם 0:0 במחצית. דווקא בפתיחת המחצית השניה הצליחו המארחים לצאת למתפרצת מוצלחת, הכדור הגיע אל רן רול שהכניע את שוער המארחים והעלה את נצרת ליתרון בדקה ה-49. המארחים עוד ניסו למצוא שער שיוויון, אבל לקראת הסיום כבר נפלו שחקני בית"ר שמשון מהרגליים, ונצרת חגגה ניצחון חשוב.

בני לוד - מכבי באר שבע 2:1

מכבי באר שבע הצליחה להשיג את ניצחון הליגה הראשון שלה לעונת 2010/11, עם 1:2 בחוץ מול בני לוד. בעונה הקודמת ניצחה לוד את מכבי באר שבע פעמיים בליגה וגם הפעם היתה המארחת זו שנטלה את ההובלה, כשנהנתה משריקה לפנדל בדקה ה-15, ואת הכדור מהנקודה הלבנה שלח אקקי מיקוצ'דזה אל הרשת. האורחים לא נתנו לזה לייאש אותם, ומצאו שער שיוויון רק 9 דקות מאוחר יותר מרגליו של אנתוני פרקר. בדיוק כשהיה נדמה ששתי הקבוצות לא ימצאו ניצחון גם במחזור השלישי הגיע שער של ינון ברדה בדקה ה-84 והכריע את המשחק.

הכח עמידר רמת גן - הפועל ראשון לציון 6:1

קבוצתו של ניסן יחזקאל הצליחה להשיג רק נקודה בודדת בעונה שעברה מול הכח רמת גן, אבל העונה בראשון מכוונים גבוה, ואם מישהו עוד היה צריך אינדיקציה ברורה לכך הגיע המשחק הערב. ראשון לציון פירקה לחלוטין את הכח עם חגיגה של דייויד גומז, ושלחה מסר ברור לשאר הליגה לקראת ההמשך. גומז היה נהדר במחצית הראשונה כשכבש צמד (21 ו-39). המארחים נראו בהלם, והצליחו להתאושש מעט, כשבפתיחת המחצית השניה צימקו ל-2:1, מרגליו של ישראל בן ישראל, אבל שש דקות מאוחר יותר העלה ליאור ברטקובסקי את ראשון ליתרון 1:3, עם שער בדקה ה-60.

לא חלפו חמש דקות והאורחים כבשו את שערם הרביעי, כשהפעם גיא משפתי זוכה להצטרף אל החגיגה. האוהדים המקומיים קיוו לעוד קאמבק, אבל במקום זה ראו את התמוטטות קבוצתם, כשרן יצחק כובש את החמישי של האורחים בדקה ה-84, וברטקובסקי משלים צמד אישי משלו בדקה ה-90, כדי לקבוע 1:6 מדהים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully