וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: "אם זה היה קורה בדוחא הוא היה נסגר מיידית"

בסכנין הגיבו על התקרית בה היה מעורב עבאס סואן, שהתעמת עם קהל מכבי ת"א. יועמד לדין באשמת התנהגות בלתי הולמת

קבוצת בני סכנין ניזוקה אמש (שבת) פעמיים. הראשונה עם התבוסה הלא נעימה 4:0 למכבי תל אביב במסגרת המחזור השלישי בליגת העל, בפעם השנייה עם התקרית המכוערת בין עוזר מאמן הקבוצה עבאס סואן לבין אוהדי מכבי תל אביב.

כזכור, אמש בסביבות הדקה ה-50 במשחק, לאחר הרחקתו של חאלד חלאילה בכרטיס צהוב שני מכיוון שזה פגע במאור בוזגלו עם מרפקו בפניו, התפתחה מהומה ליד ספסל סכנין, כשסואן התעמת פיזית עם אוהדים שהקניטו אותו במהלך כל המשחק. בסיומו של אותה תקרית, בגינה הופסק המשחק למספר דקות, הורחק סואן מכר הדשא.

היום התאחדות הכדורגל החליטה להעמיד לדין את עוזר המאמן באשמת התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. הדיון בעניינו ייערך ביום שלישי בשעה 17:00.

בבני סכנין טענו שסואן אמנם לא היה צריך לנהוג כפי שנהג, אולם ההקנטות, הקללות והחפצים שהושלכו לעבר הספסל וכוונו בין היתר לעברו של סואן היו מקוממות. "תארו לעצמכם סצינה הפוכה מבלומפילד בדוחא, בה מגדפים 90 דקות, משליכים בקבוקי מים וכוסות שתייה ואחד מהסגל המקצועי של הקבוצה האורחת היה בועט ברגלו את פחית השתייה כאות זעם ומחאה לאחר שראה שאין שום תגובה מהאבטחה, מהשופט, מהכרוז או מאף חבר הנהלה", כתב דובר הקבוצה מונדר חלאילה, "וקהל הכבוד של סכנין היה מנסה לפרוץ למגרש בכדי לעשות משפט שדה. תהיו הוגנים ותסכימו שדוחא היה נסגר מיידית, ואותו בועט בפחית שתייה היה נחשב אולי פטריוט, אבל זה ההבדל בין דוחא לבלומפילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully