וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורציאניטיס: "אנחנו מכוונים לטוב ביותר"

אחת ההחתמות הכי נועזות של מכבי תל אביב בשנים האחרונות, בייבי שאק, נחת בישראל בקול תרועה רמה וכבר יצא בהצהרות מפוצצות לגבי העתיד. "אני יודע שהציפיות של מכבי ממני גבוהות, הגעתי לאחת הקבוצות הכי טובות באירופה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הסנטר הזר של מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאנטיס נחת בצהריים (ראשון) בארץ, לאחר שנבחרת יוון סיימה את חלקה לפני מספר ימים בשמינית גמר המונדובאסקט. כזכור, בתחילת חודש אוגוסט עשתה מכבי תל אביב את אחת ההחתמות הכי גדולות שלה בשנים האחרונות כשהביאה את הסנטר של אולימפיאקוס לשעבר בקבוצה המתחדשת של דייויד בלאט. את פניו של בייבי שאק קיבלו עשרות אוהדי מכבי תל אביב ששרו שירים לכבודו וכמובן עשרות עיתונאים.

"ישראל זו מדינה נהדרת, שיחקתי הרבה פעמים נגד מכבי ואני שמח על כך שאני כעת חלק מהקבוצה", אמר שחורציאניטיס לאחר נחיתתו בארץ. "אני רק מקווה שאעמוד בציפיות של הקבוצה ושל המאמן ממני.

"בלאט האמין בי ואני אעלה לכל משחק ואנסה לעשות את הכי טוב שלי כשאני אהיה על המגרש", הוסיף בייבי שאק. "אני יודע שהציפיות של מכבי ממני גבוהות, הגעתי לאחת הקבוצות הכי טובות באירופה ואעבוד קשה כדי להיות אחד מהטובים ביותר. אני מכוונים לטוב ביותר, לזכייה בכל התארים. ננסה להגיע לפיינל פור וכמובן לזכות באליפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully