וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "אם לא נשחק כקבוצה, לא ננצח"

מאמן מילאן יודע שמשחק פרטני לא יועיל: "חייבים לדעת להילחם ולהקריב הרבה יותר". מאמן רומא ראניירי: "הפסד כואב מאוד"

לא מעט הפתעות התחולל אמש (שבת) ברחבי אירופה, אחת גדולה הייתה בצ'זנה כאשר הקבוצה המקומית גברה על קבוצת הכוכבים ממילאנו, מילאן, עם ניצחון 0:2. מאמן הרוסונרי מסימיליאנו אמר לאחר ההפסד המחפיר: "קשה למצוא דברים חיוביים במשחק כזה. התחלנו בצורה טובה, אבל אי אפשר להיתפס עם המכנסיים למטה בהתקפות מתפרצות של היריבה".

אלגרי יודע שלמרות צירופם של החלוץ השבדי זלאטן איברהימוביץ' ורוביניו לחבריו הברזילאיים, רונאלדיניו ופאטו, מילאן תחווה חיים לא קלים בליגה: "אין קבוצות קלות בליגה האיטלקית, וצ'זנה כבר הוכיחה במשחק הפתיחה בליגה נגד רומא (0:0). כדי לנצח ולזכות בתארים אי אפשר לעלות עם הגישה שהצגנו במשחק הזה. אנחנו חייבים לדעת להילחם על כל כדור ולהיות מוכנים להקריב הרבה יותר. לסיכום אמר המאמן: "אם לא נתחיל לשחק כקבוצה, אנחנו נתקשה לנצח".

מי שהושפלה בגדול היא רומא, כשהקבוצה מעיר הבירה האיטלקית הובסה 5:1 על ידי קליארי בסרדיניה. "ההפסד הזה כואב לנו מאוד", אמר המאמן קלאודיו ראניירי. "כשאתה סופג ארבעה גדולים זה אומר שאתה לא מספיק זהיר ואתה לא נחוש מספיק. הם מנענו מאיתנו לכבוש בצורה נהדרת".

ראניירי נשאל מדוע הוא החליף את פרנצ'סקו טוטי, לאחר ההרחקה של ניקולאס בורדיסו באדום, ואמר: "הייתי צריך לייצב מחדש את ההגנה שלנו, אז הוצאתי את הקפטן לפני המפגש שלנו נגד באיירן מינכן במחזור הראשון של ליגת האלופות". טוטי עצמו אמר לאחר המשחק שלא הייתה לו בעיה עם החילוף שלו. "יש לנו משחק קשה נגד באיירן", אמר טוטי. "זה היה הפסד קשה, אבל אני לא מודאג, אנחנו רק מתחילים להזיז עניינים כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully