וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר על הפסדו: "זה פנטסטי, זה טוב לטניס"

השוויצרי התייחס להדחתו בחצי גמר ארה"ב ע"י דג'וקוביץ', והוסיף: "לא אצפה בגמר, אשחק עם הבנות ואולי אעשה שופינג"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

בתום קרב גדול שסיפק ניצוצות של טניס איכותי, נובאק דג'וקוביץ' הניף ידיו בשמחה ובעייפות. הסרבי המצוין הדיח את רוג'ר פדרר מאליפות ארצות הברית הפתוחה, לאחר שניצח אותו 7:5, 1:6, 7:5, 2:6, 5:7 בחצי הגמר. ניו יורק לא תראה גמר קלאסי בין רפאל נדאל לפדרר, אבל היא תראה קרב גדול בין שני טניסאים שנמצאים בכושר מעולה.

"זה אחד המשחקים שתזכור כל החיים, אני מאוד גאה בעצמי", אמר דג'וקוביץ' לאחר הניצחון הגדול. "קצת סגרתי את העיינים כשחבטתי את הפור-הנד בנקודת משחק, והיה לי מזל", אמר הסרבי בן ה-23. הקהל תמך ברובו בפדרר, אבל זה לא הפריע לסרבי להתמקד במשימה. "לפעמים הקהל תומך באחד ואז באחר, ויש עליות וירידות, יש לחץ כשאתה מפגר 6:5 ומגיש, הם רצו שרוג'ר ינצח במערכה". ואיך דג'וקוביץ' הולך להתכונן לעימות עם נדאל? "פופקורן, טלוויזיה ומנוחה", אמר הסרבי.

פדרר היה מאוכזב מאוד בסיום, אבל התייחס בג'נטלמניות להפסדו. השווירצי שיחק טניס טוב בטורניר, אבל לא מצא פתרונות וקסמים לדג'וקוביץ', שהשיב כמעט לכל חבטה. "זה פנטסטי, זה טוב לטניס", אמר פדרר על גמר שכולל את נדאל ודג'וקוביץ', "זה טוב לנובאק שהגיע לזה בגיל צעיר". פדרר העריך למי סיכוי טוב יותר לזכות, ואמר: "נובאק מאוד עייף עכשיו, ורפא משחק מעולה, אבל חלק מההתרגשות בטניס זה כשעושים משהו מיוחד".

פדרר אמר כי אינו מתכוון לצפות בגמר, ויקדיש את הזמן למנוחה ולמשפחתו. "תראו, אני שבועות על גבי שבועות בטניס, הדבר האחרון שאני רוצה זה לראות משחק שאני לא חלק ממנו. אני אשחק עם הבנות שלי ולוקח את זה בקלות, אולי אעשה שופינג, אני מקווה שהחנויות כאן בניו יורק יהיו פתוחות, בטח משהו יהיה פתוח".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully