וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מחכה לנו שנה קשה ביותר"

לאחר ההפסד המפתיע להרקולס, מאמן ברצלונה יודע שקבוצתו לא תלקק דבש. מוריניו: "אנשים רוצים יותר, גם אני רוצה יותר"

לא מעט הפתעות קרו אתמול (שבת) בליגות ברחבי אירופה, צ'זנה גברה על מילאן וקליארי הביסה את רומא באיטליה, אברטון השוותה בדרמטיות עם שני שערים בתוספת הזמן מול מנצ'סטר יונייטד באנגליה ואפילו הדאבליסטית הישראלית סיימה בתיקו עם הפועל עכו, אולם אף תוצאה לא תשתווה להפתעה הסנסציונית של העולה החדשה בספרד, הרקולס, שניצחה 0:2 את אלופת ספרד, ברצלונה, ועוד בקאמפ נואו, דבר שפפ גווארדיולה וחניכיו לא חוו מאז מאי 2009.

צמד שערים של החלוץ הפרגוואי נלסון ואלדז (27, 59) הימם את הקבוצה מקטלוניה ואת כל היבשת הישנה. גווארדיולה תלה את ההפסד בכך ששחקניו נעדרו "קצב הולם, עקביות ושטף במשחק שלהם. הלכנו קדימה ולא ידענו לתקן אחרי השערים שספגנו". עם זאת המאמן הקטלאני הצהיר: "זה לא יפיל את רוחנו. אני רואה איך אנחנו עובדים ואין לי ספק בקבוצה הזו. מחכה לנו שנה קשה ביותר".

גווארדיולה גם חלק מחמאות לצמד השחקנים החדשים של הקבוצה, חאבייר מסצ'ראנו ואדריאנו, שפתחו אתמול בהרכב. גווארדיולה לא האשים את ההפסד בעייפות השחקנים עקב משימות נבחרת ספרד והסביר "שההפסד תלוי בנושאים טקטיים".

מאמן הרקולס אסטבן ויגו טען טרם המשחק שנקודה לא תספק את הקבוצה שלו מכיוון שהמשחק הרי בן כה מתחיל ב-0:0, אבל הרבה אומרים זאת וחוטפים בראש בקמאפ נואו. לאחר המשחק הוא באמת יצא גדול. "זה ניצחון היסטורי.", אמר ויגו, שעם זאת הוסיף בצנעה: "אלו בסך הכל שלוש נקודות", ואף הוסיף עקיצה קטנה לכיוון בארסה: "חשבתי שהיא תבקיע לפחות שער אחד".

פפה: "זאת תהיה השנה של ריאל מדריד"

לעומת ברצלונה, ריאל מדריד ניצחה את אוסאסונה 0:1 משער של בלם הרכש הפורטוגלי ריקרדו קרבאליו. הקבוצה הלבנה של ז'וזה מוריניו התקשתה אבל לבסוף קצרה ניצחון ראשון בליגה, בסנטיאגו ברנבאו, לאחר שסיימה את המשחק הראשון שלה העונה בתיקו 0:0 במאיורקה.

למרות הניצחון המינימלי מוריניו לא התרשם: "זה היה ניצחון קל, אין בעיה. לאיקר קסיאס לא הייתה עבודה, ולא הייתה לו הצלה אחת, קלה או קשה. אני יודע כיצד לבנות קבוצה, והעובדה שלא ספגנו בשני המשחקים הראשונים שלנו העונה בליגה מעודדת. אני יודע שאנשים רוצים יותר, גם אני רוצה יותר".

מאמן ריאל לא יכול היה שלא להתייחס להפסד המפתיע ביותר של בארסה: "עבורי הליגה הספרדית היא בת 20 קבוצות. כל קבוצה יכולה לנצח אחת אחרת. זה לא שאנחנו עולים למגרש עם יתרון מלכתחילה בגלל שאנחנו ריאל. לכן כשאמרו לי בתחילה שרונאלדו לא יהיה כשיר למספר משחקים אמרתי שיהיה לנו קשה מאוד".

רונאלדו, ששב מהפציעה שלו מול מאיורקה מהר מן הצפוי, אמר לאחר המשחק: "הרגשתי טוב. השתדלתי מאוד אחרי 12 ימים ללא משחק. לא נתנו משחק גדול, אבל מה שחשוב כרגע זה שניצחנו".

שחקן נוסף שערך הופעה מחודשת לאחר היעדרות ארוכה בת כשמונה חודשים מהברנבאו, לאחר שנפצע אשתקד הוא פפה. בסיום הוא אמר: "אנחנו נעשה בהחלט טוב יותר במשחקים הבאים, זאת תהיה השנה של ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully