וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלייסטרס: "רציתי לנקום על ההפסדים"

הבלגית, שזכתה פעם שנייה ברציפות באליפות ארה"ב, הסבירה מה הניע אותה, ועודדה את יריבתה: "תמשיכי ככה, בסוף זה יקרה"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

קים קלייסטרס הפכה את הניצחון בגמר אליפות ארצות הברית לקל. הבלגית, שלאורך הטורניר הפגינה כושר מצוין, ניצחה את הרוסיה ורה זבונרבה 2:6, 1:6, שלטה במשחק למן החבטה הראשונה, והניפה שוב את הגביע באיצטדיון ארתור אש המרהיב. קים קלייסטרס, אמא קימי, השלימה תוך קצת פחות משעה זכייה שנייה ברציפות בפלשניג מדו, וזכייה שלישית באליפות ארצות הברית הפתוחה.

כמו בשנה שעברה, אז ביצעה קאמבק מופלא לסבב, בתה ג'דה הצטרפה אליה עם הנפת הגביע. "אל תצלמו, אל תצלמו", צעקה ג'דה הקטנה לעבר צלמי העיתונות, וגרמה לקהל להתגלגל מצחוק. "אני מאוד נרגשת מזה שהצלחתי להגן על התואר שלי", אמרה קלייסטרס לאחר הניצחון המתוק, "זה תמיד מרגש לחזור למקום, במיוחד גראנד סלאם, שבו זכית בעבר".

ורה זבונרה לא הסתירה את דמעותיה לאחר ההפסד. הרוסיה, שנמצאת בכושר מצוין בתקופה האחרונה, נתנה טורניר מצוין, אבל זה לא ניחם אותה. המדורגת 17, שסיפקה ניצוצות של טניס גדול בשלבים הקודמים, לא יכלה לבלגית. "ורה, תמשיכי ככה, זה בסוף יקרה", ניסתה קלייסטרס לנחם את יריבתה בסיום.

לאחר מכן קלייסטרס גילתה כי הניצחון הזה הושג בזכות שני הפסדיה לזבונרבה בווימבלדון ובמונטריאול. "ההפסד ההוא בווימבלדון היה אחד המאכזבים בקריירה שלי", אמרה קלייסטרס, "הייתי נרגשת לשחק בגמר ורק רציתי לנקום על ההפסדים ההם לזבונרבה, הפסדים שלמדתי מהם הרבה. צפיתי וניתחתי את שני ההפסדים האלה, ומצאתי כל מיני דברים קטנים שעזרו לי היום". קלייסטרס סיפרה שהפעילה לחץ על זבונרבה, ובכך היטתה את הכף לזכותה. "גרמתי לה לחשוב יותר, ולזה מצטרפת ההתרגשות מהמעמד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully