וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "אנחנו מנצלים הזדמנויות באחוזים יותר גבוהים"

11.9.2010 / 21:41

מנג'ר מכבי ת"א הסביר את החידושים שמאפיינים את הקבוצה, אחרי ה-0:4 על סכנין. סואן: "לא יתכן שיזרקו עלי בקבוקים"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: נועם אשל

במכבי תל אביב ידעו הערב (שבת) שגם הניצחון 0:4 על בני סכנין עדיין לא מוכיח ולא יכול לשקף את יכולתה האמיתית של הקבוצה. אחרי הכל, סכנין נראתה ונראית בכלל כמו אחת הקבוצות החלשות בליגה העונה והיא גם נפגעה מהרחקה, ובכל זאת ארבעה שערים לא מובקעים בקלות אף פעם. לצהובים זהו ניצחון שני ברציפות ואפשר לומר שהם צוברים ביטחון ממשחק למשחק ולפי הדרך בה הם נראים כרגע, בהחלט ייתכן שנראה חיוכים גם בקיץ בקרית שלום.

נמני: "שלטנו לגמרי במשחק"

מנג'ר מכבי תל אביב אבי נמני אמר בסיום: "נכון שהמשחק יכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה יותר, אבל אנחנו לא חזירים. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה. אם היו אומרים לנו לפי המשחק שזו תהיה התוצאה היינו לוקחים את זה בשתי ידיים. שיחקנו נגד קבוצה שסגרה די טוב בחלק הראשון של המשחק והצלחנו להפוך את זה לקראת סוף המחצית לפחות מעניין. אחר כך סכנין קצת נשברה ואנחנו שלטנו במגרש לגמרי. אני שמח שאנחנו מנצלים הזדמנויות באחוזים הרבה יותר גבוהים מבעבר".

נמני התייחס לקרב על המקום בהרכב: "תחרות היא דבר בריא. על אחת כמה וכמה כשההבדלים בין שחקני ההרכב לשאר שחקני הסגל ואלה שנכנסים הם מאוד קטנים. זה אומר שהתחרות היא מאוד גדולה. זה דבר טוב מאוד".

לגבי שני שחקני הרכש, אלברמן ורנגלוב שנכנסו במחצית השנייה: "החתמנו את גל אלברמן לשנתיים ולא ציפינו שבמשחק הראשון אחרי שבוע הוא ייתן את כל מה שמצפים ממנו. זה ייקח זמן. אולי צריך קצת לצנן את ההתלהבות של כולם כי חסרות לו דקות משחק וכושר גופני. היום הייתה הזדמנות טובה לתת לו לשחק. אנחנו סבלניים לגביו. אין לי ספק שבטווח הזמן הארוך הוא ייתן את מה שאנחנו מצפים ממנו".

מאמן מכבי תל אביב, יוסי מזרחי, התייחס בסיום המשחק ליכולת שהציגו שחקניו בבלומפילד ואמר: "ידענו שעד שלא נבקיע את השער הראשון לא נירגע. זה ניצחון יפה מאוד ואנחנו מסתכלים הלאה. לפרקים שיחקנו לא חכם. אי אפשר בתחילת עונה לדרוס. הגענו להרבה מצבים, היכולת תגיע עם הזמן, אבל חשוב לבנות ביטחון והוא יגיע רק דרך ניצחונות. יש לנו סגל רחב וייקח לכולם זמן להשתלב. כולם שחקנים מנוסים מאוד. היו קטעים במחצית הראשונה שלא שיחקנו מספיק חכם, איבדנו כדורים במחצית המגרש שלנו והם יצאו למתפרצות".

במכבי חוששים מהעמדה לדין על סעיף של התפרעות אוהדים בשל העובדה ששופט המשחק איתן תבריזי צפוי לציין בדו"ח השיפוט גם את השלכת הבקבוקים לעברו של עבאס סואן. בנוסף, עשוי השופט, על פי גורמים באיגוד השופטים, לציין שני מקרים בהם נשמעו קריאות "מוות לערבים" מכיוון קהל האוהדים של מכבי תל אביב.

חלאילה: "לא הגיע לי אדום"

מאמן בני סכנין חיים לוי: "הגענו להזדמנויות שלנו. עשינו כל מה שיכלנו, נלחמנו, אבל ספגנו פעמיים בשתי דקות ופה נגמר המשחק. אני חושב שהשופט היה בסדר וגם לוזון נפצע לנו וזה פגע בנו". לוי התייחס גם לעימות שהיה בין עבאס סואן לאוהדי מכבי תל אביב: "לא ראיתי מה היה עם סואן, אבל זו לא בעיה שלי. נשב ונדבר ונראה מה נעשה עם זה. אנחנו עוד נתחזק, ואני מאמין שעוד נשתפר וניקח נקודות במקום אחר".

עבאס סואן עצמו התייחס למקרה וסיפר: "מצער אותי שאני מדבר על דברים כאלה. אבל לא יכול להיות שבמשך 90 דקות יזרקו עליי בקבוקים ואף אחד לא יעשה כלום. פניתי לתבריזי והוא לא עשה עם זה כלום, גם המאבטחים לא עשו עם זה כלום. לא צריך במשך 90 דקות לזרוק בקבוקים לתוך הפנים. אלה אותם שלושה אוהדים שעומדים מאחורי הספסל וזורקים בקבוקים במשך כל המשחק".

על המשחק עצמו אמר סואן: "הייתה לנו תכנית מסוימת למשחק הזה. הגענו לשתיים-שלוש הזדמנויות ולא ניצלנו אותם. מכבי שלטה במשחק מההתחלה. אנחנו מסתכלים כבר קדימה, אנחנו לא בנינו על ניצחון כאן".

חאלד חלאילה שהורחק הוסיף: "לא נראינו טוב היום, אבל עד הדקה ה-40 עמדנו טוב במגרש ולא נתנו למכבי להגיע להזדמנויות. לא ניצלנו את המצבים שלנו. יש לנו הרבה עבודה, אני חושב שיש בסכניןם קבוצה טובה. לא היינו טובים וגם לא היה לנו מזל היום. אין לנו את הלוקסוס לאבד ריכוז מול מכבי. לא חושב ששיחקנו אגרסיבי מדי, גם האדום שקיבלתי לא היה מוצדק, לא הגיע לי האדום הזה. אני אפילו לא יודע אם נגעתי בבוזגלו".

דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה, התייחס לתקריות בשולי המגרש והוסיף: "עילעלתי ברוב האתרים ובמיוחד המובילים. לא היה זכר לקריאות הגזעניות שהדהדו ביציעים ובמיוחד 'מוות לערבים' בדקה ה-29. כנראה שהאוזן התרגלה והקריאה הפכה להיות כל כך בנאלית ושגרתית, שהיא לא צריכה להטריח את התקשורת. או שאולי אנשים שגרים ליד הים אינם שומעים את רחש הגלים. שנה טובה ועונה נקיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully