וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 29 דקות לכיאל בניצחון סלטיק

הקשר נכנס בדקה ה-61, כשהירוקים שמרו על מאזן מושלם. 90 דקות לנאתכו ב-0:3 של קאזאן על פרם. 90 דקות לרמי גרשון

סלטיק שמרה הערב (שבת) על מאזן מושלם כשהיא בפסגת הליגה הסקוטית יחד עם היריבה המרה גלאזגו ריינג'רס, אחרי 0:3 קליל בבית על הארטס. לסלטיק כעת 12 נקודות אחרי ארבעה משחקים ואין לה את אירופה על הראש, כך שהאליפות נמצאת בראש מעייניה.

בירם כיאל התחיל הפעם על הספסל, ונכנס בדקה ה-61 במקום הקפטן סקוט בראון. הקשר הישראלי היה פעיל בדקות ששיחק, וסייע לקבוצתו להגדיל את התוצאה עם שער מסיים של פטריק מקורט בדקה ה-90. לפני כן היו אלה ג'יימס פורסט (28) ושון מלוני (44) שכבשו לזכות סלטיק.

ביברס נאתכו, שהרשים במדי הנבחרת הצעירה בשני ניצחונותיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2011, חזר להרכב רובין קאזאן ורשם 90 דקות בניצחונה 0:3 על אמקר פרם. אלא שנאתכו היה סיפור שולי לעומת הכוכב האמיתי של המשחק, קרלוס אדוארדו. הקשר הברזילאי ערך את הופעת הבכורה שלו מאז המעבר המתוקשר מהופנהיים תמורת 20 מיליון יורו, והבריק עם צמד בדקות 26 ו-53. אובפמי מרטינס סגר עניין עם פנדל בדקה ה-86. קאזאן במקום השני עם 40 נקודות, שש פחות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג, לה גם חסרים שני משחקים.

*** גיל בלומנשטיין, שמתאושש מפציעה, לא נכלל בסגל של אינברנס, שסיימה ב-1:1 במשחק החוץ מול היברניאן.

*** בולגריה: תום מנשרוב פתח בהרכב ושיחק 79 דקות, כשסלביה סופיה הביסה את אקדמיק סופיה במשחק החוץ שלה. בעקבות הניצחון עלתה סלביה למקום הרביעי עם 12 נקודות בשישה משחקים.

*** קפריסין: יובל שפונגין רשם 90 דקות בהרכב האלופה אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:1 את אתניקוס ומחזיקה במאזן מושלם של שש נקודות אחרי שני מחזורים. ברוך דגו לא שותף בהפסדה של אפולון לימאסול 2:1 לא.א.ק. לרנקה.

בלגיה: ניצחון מרשים לקורטרייק

רמי גרשון היה הנציג הישראלי היחיד הערב (שבת), שזכה לדקות משחק במחזור השישי בליגה הבלגית. המגן הישראלי שיחק 90 דקות ועזר לקורטרייק להשיג 0:1 על מכלן. ברכט קאפון כבש את השער הניצחון בדקה ה-10, ולמרות שקורטרייק איבדה את סוון קומס בכרטיס אדום על סף ההפסקה, היא הצליחה לשמור על היתרון. מכלן ספגה הפסד ראשון העונה, קורטרייק נדבקה אליה עם 13 נקודות במקום הרביעי.

איתן טיבי ישב 90 דקות על הספסל כשקבוצתו, שרלרואה, ספגה שש בתוך תוספת הזמן והפסידה 1:0 לבירסחוט, במשחק אותו סיימה בתשעה שחקנים. שלומי ארבייטמן לא נכלל בסגל גנט, שספגה שער שוויון דרמטי וסיימה ב-2:2 במגרשה של האחרונה בטבלה, ליארסה, לה הייתה זו נקודה ראשונה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully