וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מי רוצה לאמן את נבחרת פורטוגל

בפורטוגל מדווחים כי דייגו מראדונה ישמח להדריך את כריסטיאנו רונאלדו וחבריו. העוזר מאנקוסו: "אנו מאוד מעוניינים בפרויקט"

פחות מחודשיים מאז עזב רשמית את תפקיד מאמן נבחרת ארגנטינה, דייגו מראדונה מתקשה להתרגל מחדש לחיים מחוץ לכדורגל. כדורגלן העבר האגדי חשק במשרת המאמן של אסטון וילה, אך לא באמת נלקח בחשבון מצד ראשי הקבוצה האנגלית. כעת, לאור פיטוריו של קרלוס קיירוש מנבחרת פורטוגל, למראדונה יש תפקיד חדש לשאוף אליו.

העיתון הפורטוגלי 'א-בולה' פרסם כי הארגנטינאי מעוניין לאמן את הנבחרת, ונלהב מהרעיון להדריך את כריסטיאנו רונאלדו. אלחנדרו מאנקוסו, שהיה עוזרו הנאמן של דייגו בנבחרת ארגנטינה ונחשב לאחד מחבריו הקרובים, אישר את הדברים. "זה נכון, דייגו ואני כבר דנו בזה", אמר מאנקוסו. "מדובר בפרויקט שיכול להסב לנו הרבה נחת. יש למראדונה את הרצון והפנאי למשרה, אבל עד כה לא נעשתה פנייה אלינו".

מראדונה, כזכור, לא זכה להמשכיות בנבחרת ארגנטינה אחרי ההדחה ברבע גמר המונדיאל בידי גרמניה. למאמן בן ה-50 הוצע חוזה חדש על ידי נשיא ההתאחדות חוליו גרונדונה, אך זה דרש ממנו לוותר על אנשים מצוותו המקצועי ולמעשה ניסה לחשק אותו. הפיצוץ בין הצדדים, שלווה כמובן בהעלבות הדדיות, השאיר את מראדונה ללא קבוצה, למרות שקיבל מספר הצעות ממועדונים ונבחרות לאומיות שלא תאמו לרוחו. נבחרת עמוסת כישרון כמו פורטוגל, על אף הפתיחה הרעה במוקדמות היורו (4:4 עם קפריסין, הפסד 1:0 בנורבגיה), תהיה עבורו מטרה ראויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully