וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ניצחה 1:2 את בית"ר ירושלים

מלמיליאן ושחקניו ספגו הפסד שלישי רצוף, והפעם 2:1 למכבי פ"ת. מרינקוביץ’ ואוזן כבשו למלאבסים, יבואה השווה זמנית

בית"ר ירושלים חיפשה הערב (שבת) נקודות ליגה ראשונות במשחק החוץ שלה נגד מכבי פתח תקוה, אבל הפסידה 2:1, כשאלמלא יכולת מצוינת של שוערה אריאל הרוש היא הייתה יורדת מכר הדשא ברמת גן עם הפסד כואב יותר. סמואל יבואה אמנם כבש עבור הקבוצה מהבירה כבר בבכורה שלו, אבל לא מנע הפסד כשבצד השני מבקיעים נבוישה מרינקוביץ' ואורי אוזן. בסיום המשחק אוהדי בית"ר קיללו נמרצות את יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, וקראו לו להתפטר מתפקידו.

מאמן בית"ר ירושלים אורי מלמיליאן. איתי חסיד
בלי אף נקודה, ועם הרבה בעיות. מלמיליאן/איתי חסיד

בית"ר נפרדה מטוטו תמוז, אך צירפה את הבלם כריסטיאן גונזאלס, את החלוצים סמואל יבואה ומשה בן לולו ואת הקשר משה מישאלוב. מלמיליאן קיווה שהרכש החדש לא רק ישדרג את הקבוצה מבחינה מקצועית, אלא אף יכניס לה רוח חדשה לקראת המשך העונה, אבל תקוות לחוד ומציאות לחוד. כדי שכל השמות המבטיחים ייתנו תוצרת, על מלמיליאן לגבש אותם מבחינה מקצועית וחברתית, ועל פי מה שנראה על כר הדשא ברמת גן, מחכה לו עוד דרך ארוכה.

גם מכבי פתח תקוה התהדרה ברכש חדש, עומר גולן, ששב הביתה אחרי קדנציה מפוקפקת בבלגיה. החלוץ רצה להוכיח שלא איבד את היכולת שהפכה אותו לחלוץ נבחרת ישראל, ולמרות שלא כבש, שיחק היטב והיה מהבולטים בשורות המלאבסים. גם קובי גנון בלט במשחק. המגן נפגע באפו במחצית הראשונה, והיה חשש כי שבר אותו, אולם מכיוון שלפרדי דוד חסרו מגינים על הספסל, הוא הסכים להמשיך לשחק עד לסיום.

המארחים פתחו מצוין את המשחק ובזכות יכולת טובה של נבוישה מרינקוביץ' הגיעו למספר מצבים שסיכנו את שער בית"ר. קבוצתו של אורי מלמיאלין הציגה משחק חלש, ולמעט בעיטה מפתיעה של עידן טל, אשר סחטה הצלה מרובי לבקוביץ' בסמוך לשריקה למחצית, הירושלמים נראו אנמיים. בירידה למחצית קיללו לא מעט מאוהדי בית"ר את יו"ר המועדון איציק קורנפיין, וגם השחקנים זכו למספר שריקות בוז על יכולתם.

מלמיליאן הכניס את סמואל יבואה בפתיחת המחצית השנייה, בתקווה להכניס יותר מחץ בהתקפה הבית"רית, אבל דווקא פרדי דוד היה זה שהניף ידיים בשמחה. בדקה ה-48 נבוישה מרינקוביץ' חטף כדור מהגנת בית"ר והכניע את אריאל הרוש, ומכבי פתח תקוה עלתה ל-0:1. אבל הכנסתו של יבואה בכל זאת נשאה פרי. עמית בן שושן הרים כדור ויבואה נגח פנימה בדקה ה-58 וקבע 1:1.

אלא שהשוויון היה זמני. מכבי פתח תקוה המשיכה לחפש את הניצחון ואילו הבית"רים המשיכו להציג משחק נרפה. בדקה ה-75 הצדק נעשה. ליאור ראובן הכשיל ברחבה את טל בן חיים ואורי אוזן כבש מהנקודה הלבנה, והעניק למכבי פתח תקוה יתרון 1:2. עד לסיום המלאבסים הגיעו לעוד מספר מצבים, אבל הרוש היה שם כדי למנוע מבית"ר הפסד בתוצאה כואבת יותר.

מהלך המשחק

דקה 16 - בעיטה חופשית לזכות מכבי פתח תקוה, 25 מטרים אלכסונית לשער. כולם ציפו להרמה של מרינקוביץ', שבעט במפתיע כדור שעבר בסמוך לקורה של הרוש.

דקה 19 - ליאור ראובן פרץ היטב באגף והרים כדור לאיילי, שבעט וולה מרהיב, אך הכדור עבר מעל למשקוף.

דקה 21 - מרינקוביץ' סובב היטב כדור חופשי מ-25 מטרים, אך הרוש היה במקום והציל את בית"ר מספיגה.

דקה 23 - בן שושן פרץ מצד שמאל, עבר את אורי אוזן ואת ביזארה, ובעט כדורמסוכן שלבקוביץ' הדף לקרן.

דקה 25 - מרינקוביץ' מצא את עומר גולן בכדור ארוך, החלוץ חלף על פני הרוש, אך הכדור ברח לו ויצא לחוץ.

דקה 43 - עידן טל בעט כדור בסמוך לדגל הקרן, בניסיון להפתיע את לבקוביץ', אך השוער הדף לקרן ורשם הצלה גדולה.

דקה 48 - גול! נבוישה מרינקוביץ' חטף כדור מהגנת בית"ר, ומתוך הרחבה בעט לחיבורים וקבע 0:1 לזכות מכבי פתח תקוה.

דקה 49 - מכבי פתח תקוה ממשיכה לשטוף את המגרש ולשחק מצוין. דמארי חטף כדור באגף, הרים לטל בן חיים וזה נגח מצוין, אך הרוש שוב הציל את בית"ר.

דקה 58 - גול! עמית בן שושן הרים כדור, וסמואל יבואה קלט את הכדור, הסתובב ובעט פנימה. 1:1.

דקה 59 - דמארי השאיר את גולן לבד ברחבה, אבל הוא בעט החוצה.

דקה 60 - אביתר ברוכיאן מסר בטעות לעומר גולן, אך חלוץ מכבי פתח תקוה שוב החטיא את המסגרת.

דקה 75 - גול! ליאור ראובן הכשיל את טל בן חיים ברחבה, אורי אוזן בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 77 - בן חיים פרץ לרחבה, ובעט כדור קשתי שהרוש הצליח להדוף בקושי רב. עומר דמארי עט על הכדור החוזר ובעט לגופו של הרוש שהדף לקרן.

דקה 82 - מרינקוביץ' בעט כדור חופשי מ-30 מטר, אבל הרוש היה במקום והדף לקרן.

הרכב: מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון, יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, נבוישה מרינקוביץ', טל בן חיים (רועי בקל, 86), עומר דמארי (דובב גבאי, 80), עומר גולן (מיכאל זנדברג, 72).

הרכב: בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזלס, תומר בן יוסף, אביתר ברוכיאן, דן אייבנדר, דריו פרננדס (משה מישאלוב, 59), עידן טל, סטיבן כהן, עמית בן שושן, סרג' איילי (סמואל יבואה, 46).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully