וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:2 את מ.ס אשדוד

סטויקיץ' הורחק (13), נתניה לחצה והחמיצה עד שעומר פרץ (83) ואוראל דגני (90) כבשו. הקבוצה של עטר זמנית במקום הראשון

המשחק בין מכבי נתניה למ.ס אשדוד הפגיש בין שתיים מהקבוצות הצעירות בליגה, שבמחזורי הפתיחה הציגו כדורגל התקפי ומהנה (14 שערים נכבשו במשחקיהן בשני המזחורים הראשונים). גם הערב (שבת), הצופים בקופסא ראו כדורגל קצבי, מותח עם שני שערים דרמטיים. עומר פרץ המחליף כבש בדקה ה-83, הקפטן אוראל דגני חתם בדקה ה-90 וסידר למכבי נתניה ניצחון 0:2. עבור הקבוצה של ג'ון גרגורי, מדובר בהפסד ראשון העונה בכל המסגרות.

שני המאמנים העניקו בכורה לבלמי הרכש אפה אמברוז (אשדוד) ומריאנו קפוראלה (נתניה), אבל הסיפור של המשחק התרחש בדקה ה-13. שוער אשדוד דרגאן סטויקיץ' נגע בידו מחוץ לרחבה וראה את הכרטיס האדום. החל מדקה זו השתלטה נתניה על המשחק, הפעילה מכבש לחצים אדיר, אבל נתקלה ביום מצוין של השוער המחליף יוסי שקל. מנגד, האורחת סיכנה במצבים נייחים ומצאה את קרלוס אריאס מוכן. הבוליביאני ממשיך להסתמן כבינגו של ראובן עטר.

השער המיוחל הגיע בדקה ה-83. עומר פרץ, שהחליף את דלה ימפולסקי, ירה כדור אלכסוני לקורה ופנימה והקפיץ את מאות האוהדים בקופסא. עמוק בתוך תוספת הזמן מצא אחמד סבע את דגני והקפטן סגר עניין וקבע 0:2. מכבי נתניה עם פתיחה חלומית ושבע נקודות משלושה משחקים.

נתניה היא לא גימיק. בתקציב נמוך, כשהקהל עדיין לא מביע אמון בקבוצה וללא הבעלים, עטר בנה קבוצה תוססת של צעירים, שלא מפסיקים לעבוד במגרש. לנתניה אין רכש נוצץ, אין כוכבים, אבל יש לה כמה שחקנים שעוד נשמע עליהם רבות. אשדוד מצידה תנסה לחזור למסלול הנכון בשבוע הבא.

מהלך המשחק

דקה 12: הזדמנות כפולה לאשדוד. לביא בעט פעם אחת ומקרייב בפעם השנייה, אבל אריאס רשם שתי הצלות גדולות.

דקה 13: עזרא נשלח לעימות ישיר מול סטויקיץ', השוער נגע בידו מחוץ לרחבה והורחק.

דקה 40: עזרא המסוכן חיפש שוב את השער, אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 42: אשדוד יצאה להתקפה נדירה. אוחיון סובב כדור חופשי מסוכן על פי השער ומקרייב המשיך החוצה.

דקה 45: מהלך התקפי נאה בהשתתפות מוגרבי, סבע ואסור, הסתיים בבעיטה של האחרון לגופו של שקל.

דקה 55: ביטון מצא את שריקי שבעט מהאוויר וסחט עוד הצלה גדולה מאריאס המצוין.

דקה 62: אסור הפציץ מ-20 מטרים, שקל הדף לקרן. כדור הקרן הגיע למוגרבי שניסה גם הוא מרחוק, הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 79: מעבי חדר לרחבה משמאל ושחרר בעיטה מפתיעה, שקל הדף פעם אחת ומוגרבי החמיץ את הכדור החוזר.

דקה 83: גול! נתניה מוצאת את השער אחרי לחץ כבד. המחליף עומר פרץ נותר לבד בפינה השמאלית של הרחבה וירה עם כל הלב פנימה. 0:1 למכבי נתניה

דקה 90: גול! עזרא הוביל מתפרצת ומצא את סבע שהעביר כדור רוחב מדויק לדגני, וזה גלגל פנימה. 0:2

הרכב מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני, ליאוניד קרופניק, מריאנו קפוראלה, טל מעבי, קובי דג'אני, מאור אסור (חסיב אבו רוקון, 76), דלה ימפולסקי (עומר פרץ, 64), חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הרכב מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ' (הורחק, 13), עופר ורטה, אפא אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינגווה, משה אוחיון, אמיר לביא (יוסי שקל, 15), עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully