וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שלזינגר הפסידה בקרב על הארד

שזלינגר הייתה רחוקה ניצחון אחד ממדליה באליפות העולם, אך הפסידה ליריבתה הקובנית וסיימה חמישית. ג'רבי במקום השביעי

אליס שלזינגר הייתה רחוקה ניצחון ממדליית ארד באליפות העולם בג'ודו, אך נוצחה בקרב האחרון ותיאלץ להסתפק במקום החמישי והמכובד. שתי נציגות ישראליות פתחו הבוקר (שבת) את דרכן באליפות שנערכת בטוקיו, שלזינגר וירדן ג'רבי, שתיהן בקטגוריית משקל של עד 63 ק"ג, ובעוד שלזינגר סיימה במקום החמישי, ג'רבי סיימה במקום השביעי.

השתיים העפילו עד לשלב רבע הגמר, אחרי שהשיגו שני ניצחונות והפסד אחד, וירדו לבית הניחומים. בבית הניחומים שלזינגר השיגה ניצחון מרשים, כשגברה על אליזבת ווילבורדס ההולנדית בזכות שני ווזארי שהושלמו 3:58 דקות בתוך הקרב. ווילבורדס, לשם המחשה, זכתה באליפות העולם אשתקד במדליית הכסף וזכתה השנה בזהב באליפות אירופה בוינה.

בקרב על המדליה שלזינגר פגשה את יריצה אבאל הקובנית, זו שהדיחה מוקדם יותר על ג'רבי הישראלית. שתי המתאבקות לא צברו ניקוד בחמש הדקות של הקרב, והקרב הלך לתוספת הזמן, שבמהלכו זו שצוברת ניקוד ראשונה מנצחת. הקובנית ביצעה יוקו בשניות הראשונות של תוספת הזמן, והבטיחה את הניצחון ואת המדליה. שלזינגר תיאלץ להסתפק במקום החמישי.

שלזינגר, שבאליפות שנערכה אשתקד בהולנד השיגה את הארד, פתחה עם ניצחון על תאפה דבו מנפאל, שהושג באיפון אחרי 30 שניות. בקרב השני התקשתה יותר מול ולורה בדזטי הסלובנית, אך השלימה גם בו ניצחון תוך 2:52 דקות בזכות איפון. בקרב השלישי, ברבע הגמר, הפסידה לאונו יושי היפנית בזכות יוקו בודד והודחה לבית הניחומים. שם, כאמור, גברה על אליזבת ווילבורדס ההולנדית, ובסופו של דבר הפסידה לאבאל הקובנית.

ירדן ג'רבי, מנגד, פתחה עם ניצחון על איסיס בארטו מוונצואלה עם ווזארי בודד, המשיכה בניצחון מול קונג ג'ה יונג הדרום קוריאנית עם איפון תוך 14 שניות, אבל ברבע הגמר הפסידה ליריצה אבל הקובנית. בבית הניחומים היא הפסידה לרמילה יוסובובה מאזרביג'אן באיפון שהושג 18 שניות מפתיחת הקרב.

עדכון ראשון: 9:40
עדכון אחרון: 12:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully