וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוייה: "התרשמתי מהשאפתנות של אסטון וילה"

הצרפתי הסביר מה הביא אותו לחזור לפרמיירליג אחרי שש שנים: "לא נשארו לי חשבונות לסגור, כי הצלחתי מאוד בליברפול"

ז'ראר הוייה ערך הערב (שישי) את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן אסטון וילה, למרות שבאופן רשמי מינויו למאמן הקבוצה טרם הושלם. הבעיות בשחרורו מחוזהו כמנהל טכני בהתאחדות הצרפתית ייאלצו אותו לצפות מהיציע במשחקה הבא של קבוצתו החדשה מול סטוק ביום שני, כשהבכורה שלו צפויה להיות בשבוע הבא במשחק הביתי מול בולטון.

הוייה, שהדיווחים על הגעתו זכו לקבלת פנים צוננת מצד האוהדים, כשבמקביל נודע שבקרב השחקנים קיים מרמור על הכוונה להיפרד מקווין מקדונלנד, שהדריך את הקבוצה מאז עזיבתו המפתיעה של מרטין אוניל, הודיע שמקדונלד יישאר במועדון אך לא ישמש כעוזר מאמן, אלא יחזור לתפקידו כמאמן קבוצת המילואים.

"אני גאה להתמנות למאמן אסטון וילה", אמר הצרפתי במסיבת העיתונאים. "התרשמתי מהדינמיות והשאפתנות של המועדון הזה, ואני שמח להיות חלק מהמערכת כאן. הפרמיירליג היא הליגה הטובה בעולם, זה לא השתנה מאז שעזבתי את ליברפול לפני שש שנים. הייתה לי עבודה טובה בהתאחדות הצרפתית, אבל רציתי לחזור לכדורגל האנגלי, למרות שלא נשארו לי כאן חשבונות לסגור, כי הצלחתי מאוד בליברפול איתה זכיתי בשישה תארים".

הוייה אף התייחס לפרשיות האחרונות בכדורגל האנגלי, ורומז שהשחקנים האנגלים מעט מגזימים לאחרונה. "אני לא אומר שאסור לכדורגלנים לצאת בערב, הם הרי לא נזירים", אומר הוייה, "אבל הם חייבים להישאר מרוכזים. המנטליות של הכדורגלן האנגלי השתנתה. האגו היום גדול יותר, הם מרוויחים הרבה מאוד כסף כבר בגיל צעיר, ורבים מהם נחשבים לכוכבי על. כדורגלנים צריכים להבין שקריירה ממוצעת נמשכת רק עשר שנים, לפעמים גם פחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully