וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדובאסקט: נחמת עניים לספרד

נבארו הוליך את האלופה היוצאת ל-80:97 על סלובניה במשחקי הדירוג על מקומות 5-8. רוסיה הפסידה 73:61 לארגנטינה

יומיים אחרי הדחתה המאכזבת ברבע גמר אליפות העולם על ידי סרביה, פתחה הערב (שישי) נבחרת ספרד את משחקי הדירוג על מקומות 5-8 במונדובאסקט ברגל ימין עם ניצחון 80:97 על סלובניה. הספרדים נראו תשושים בפתיחת המשחק אחרי המאמץ הגדול שהשקיעו מול הסרבים, ובסיום הרבע הראשון הוליכה סלובניה 16:23, אבל בהמשך עורר חואן קרלוס נבארו את חבריו והוביל קאמבק.

עד ההפסקה צימקו האדומים את הפיגור ל-41:38, וברבע השלישי הצטרפו רודי פרננדז ופראן ואסקז, שקלעו 16 נקודות כל אחד, להצגה של נבארו, שסיים עם 26 משלו. גוראן דראגיץ' ויאקה לאקוביץ' עם 19 נקודות כל אחד לא הצליחו למנוע מההפסד הסלובני להפוך לתבוסה ברבע האחרון.

במשחק השני של הערב התאוששה גם ארגנטינה מהמפלה שלה מול ליטא עם ניצחון 61:73 על רוסיה, שהעלה אותה לקרב על המקום החמישי מול ספרד, ושלח את דייויד בלאט ושחקניו למשחק על המקום השביעי מול סלובניה.

לואיס סקולה, אולי השחקן המצטיין בטורניר עד תצוגת הנפל שלו מול הליטאים שלשום, התעלל ברוסים מתחת לסלים בדרך ל-27 נקודות, ואחרי שהמחצית הסתיימה ביתרון דחוק של 33:36 לארגנטינאים, הוביל הפורוורד של יוסטון, יחד עם קרלוס דלפינו שהפגיז 26 נקודות, בריחה ברבע האחרון שהעניקה לנבחרתם את הניצחון בבטחה. סרגיי מוניה הוביל את המפסידים עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully