וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "אציית לכל חוק שקולין תקבע"

החלוץ הבעייתי של מנצ'סטר יונייטד הופך לפודל ממושמע כשהוא מנסה להציל את נישואיו. קולין יכולה לקבל כ-50 מיליון ליש"ט

פרשת בגידתו של ווין רוני באשתו ההרה, קולין, לא יורדת מהכותרות באנגליה, וכעת עובר חלוצה של מנצ'סטר יונייטד לשלב התחינות כדי שאשתו לא תתגרש ממנו. העיתון "דיילי מייל" פרסם כי כשהוא דומע התחנן רוני בפני קולין לא לסיים את נישואיהם, ואמר שהוא יעשה כל אשר יידרש כדי לזכות בה בחזרה.

מאז התפוצצה הפרשה, קולין, למרות שהיא עדיין עונדת את טבעת הנישואין, סירבה בתוקף להתראות עם בעלה הסורר והנואף. רוני התקשר לקולין עשרות פעמים וניסה לדבר על ליבה, כדי שזו תיתן לו צ'אנס נוסף. אחד מיני רבים.

אמש שוחח רוני עם חבר קרוב ואמר לו: "אעשה כל שיידרש ממני כדי שנחזור להיות ביחד. אני לא מאמין שזה קורה לי. היא הבחורה היחידה בכל חיי שבאמת אהבתי וכל מה שהיא תרצה אעשה. אם היא תרצה ילד נוסף, אז גם זה. אציית לכל חוק שהיא תקבע לי".

כזכור, פרשת הניאוף של רוני, שכבר בגד בעבר בקולין, כשזו עוד הייתה חברתו, היכתה גלים ברחבי הממלכה בתחילת השבוע כששני צהובונים פרסמו פרטים עסיסיים אודות מעלליו של החלוץ, שבחר להתכרבל שבע פעמים בארבעה חודשים (בין אוקטובר ליוני אדתקד) עם נערת ליווי בשם ג'ניפר תומפסון בן 21 בעבור כ-1,200 ליש"ט ללילה.

אם קולין תחליט להתגרש בסופו של דבר מבעלה, הרי שהיא תוכל לקבל כ-50 מיליון ליש"ט, הודות לתקדים שקבעה לפני שש שנים קארן פרלור, אשתו לשעבר של ריי, שחקן ארסנל בעבר. בית המשפט קבע ב-2004 בפסק דין שקארן תקבל חצי מהרכוש הקיים ושליש מרווחיו העתידיים של השחקן. רוני, שעתיד לקבל סכום של כ-130 אלף ליש"ט לשבוע, יצטרך להעביר כ-40 אלף לקולין כל שבוע לכל התקופה, כאשר היא גם תזכה במחצית מנכסיו הנוכחיים. בהחלט היה שווה להתחתן עם הג'ינג'י.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully