וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: זפרן הכניס פלפל ברמת השרון

המאמן ערך בכורה על הקווים וקבוצתו השיגה 1:2 דרמטי על נצרת עילית. הרצליה איבדה נקודות ראשונות ב-0:0 מול בת ים

בין פגרת הנבחרת לפגרת יום כיפור, הליגה הלאומית שבה לפעילות לרגל המחזור השלישי, שבשל חג ראש השנה ייערך רק בימים שבת ושני. בשני יתקיימו חמישה משחקים, אך עוד לפני כן תנסה מכבי הרצליה רצתה לשמור על הפסגה ועל המאזן המושלם, אבל החליקה מול בת ים, וסיימה ב-0:0 מאכזב. הקבוצה ההרצליינית השנייה בליגה, הפועל הרצליה, סיימה באותה תוצאה מאופסת מול הפועל רעננה, שהחמיצה פנדל בסיום. עירוני רמת השרון, עם מומי זפרן על הקווים, גברה 1:2 על נצרת עילית והעלתה את מאזנה לשבע נקודות.

עירוני רמת השרון - הפועל נצרת עילית 1:2

למרות תיקו וניצחון בצמד מחזורי הפתיחה, גיא לוי התפטר מתפקידו כמאמן רמת השרון בעקבות חילוקי דעות עם הנהלת הקבוצה, שמיהרה לתת את המפתחות למומי זפרן, שפתח ברגל ימין. היריבה הופיעה עם המאמן ירון הוכנבוים ביציע וללא ומספר שחקני מפתח שלא עברו בבקרה. זיו קבדה כבש את שערו השני העונה והעלה את המארחים ליתרון בפנדל בדקה ה-42, אבל שלוש דקות בתוך המחצית השנייה קבע אמיר אבו עראר שוויון בשער הראשון העונה שסופגת רמת השרון. כשנראה היה שהנקודות יחולקו, הגיע אורן ניסים הוותיק וקבע 1:2 דרמטי בדקה ה-88. ניצחון שני העונה לרמה, הפסד שני לנצרת עילית.

עירוני בת ים - מכבי הרצליה 0:0

המארחים פתחו את העונה עם שני הפסדים ובעיות בבקרה התקציבית, ולא ממש שמחו לפגוש את קבוצתו של משה סיני, שהוליכה ערב המחזור את הטבלה עם שני ניצחונות. בת ים המשיכה להיראות חלש, וגם אחרי המשחק השלישי שלה העונה היא עדיין רואה 0 בטור שערי הזכות שלה, אבל לפחות היא יכולה להתנחם בנקודת בכורה. מנגד, הרצליה היתה יכולה להרגיש מאוכזבת לאורך מרבית המשחק מכך שלא הצליחה להכניע את יריבתה, אבל הרחקה של ברק לביא בדקה ה-70 הותירה אותה ב-10 שחקנים, ומנעה ממנה למצוא את השער המיוחל.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הפועל הרצליה - הפועל רעננה 0:0

כמו מכבי הרצליה, גם הפועל רעננה טרם ספגה שער העונה ושמרה על מאזן זה גם בתום המחזור השלישי, אם כי היא תצא ממנו מאוכזבת למדי. הקבוצה של אייל לחמן הסתפקה בתיקו מאופס במחזור הפתיחה מול בית"ר שמשון תל אביב, ולאחר מכן חבטה בעראבה עם שלושער של רז כהן וצמד של גבריאל לימה בדרך ל-0:6 קליל. ברעננה לא דיברו בקול רם על חזרה מהירה לליגת העל, אבל הבינו כי צבירת נקודות ראויה בפתיחת העונה תוכל להרים את הציפיות. הקבוצה קיבלה הזדמנות לזכות בניצחון שני ברציפות, אבל רז כהן החמיץ פנדל בדקה ה-80 והותיר את התוצאה מאופסת. הפועל הרצליה שמרה על הבית והשיגה נקודה רביעית שתוכל לעזור לה ברצונה להתבסס בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully