וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה, מילאן הפסידה

הנראזורי גברו 1:2 על אודינזה, יריבתם העירונית נכנעה בצ'זנה 2:0. תוצאת המחזור שייכת לקליארי, שהביסה את רומא 1:5

המחזור השני בסריה A נפתח עם משחקיהן של שלוש הגדולות, אינטר, רומא ומילאן, ביום שבת, כיוון שבאמצע השבוע מחכה להן המשחק הראשון בליגת האלופות. הדאבליסטית האיטלקית הצליחה לנצח את אודינזה 1:2 בסן סירו אחרי שסיימה בתיקו 0:0 מאכזב בבולוניה בשבוע שעבר, כשהפעם האכזבה היא מנת חלקה של מילאן, שנכנעה 2:0 בצ'זנה ובעיקר של רומא, שהובסה 5:1 על ידי קליארי.

* ארגון השחקנים של הליגה האיטלקית הודיע היום כי שחקני הליגה הבכירה ישבתו ב-25-26 לספטמבר, במחזור החמישי של הליגה, זאת בעקבות אי הסכמה לגבי החוזים שנחתמו עם השחקנים בליגה, כך הודיע שחקן מילאן וחבר בארגון השחקנים, מאסימו אודו.

אינטר - אודינזה 1:2

אחרי התיקו המאכזב 0:0 מול בולוניה, איתו פתחה את הליגה לפני שבועיים, הצליחה היום אינטר להתאושש ולהשיג ניצחון ליגה ראשון בעידן רפא בניטז כשגברה 1:2 על אודינזה בסן סירו. לוסיו (7) וסמואל אטו (67) הפכו לכובשים הראשונים של הטרבליסטית לעונת 2010/11, כשבין לבין הצליח אנטוניו פלורו פלורס לאזן זמנית (31).

אינטר עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה השביעית. דווקא הבלם הברזילאי לוסיו מצא את הרשת עם בעיטה ברגל שמאל מצד ימין של רחבת אודינזה. אך הנראזורי לא שמרה על היתרון לאורך זמן רב, ובדקה ה-31 ספגה את השוויון. אנטוניו די נטלה הגביה קרן ואנטוניו פלורו פלורס נגח מטווח קרוב פנימה. בדקה ה-67 הגיע שער הניצחון של הטרבליסטית, כשסמואל אטו החמיץ פנדל, אך ניצל את הכדור החוזר וקבע 1:2 לאינטר.

צ'זנה - מילאן 0:2

אחרי מסע הרכש המפתיע והנוצץ, שבעצמו הגיע אחרי ניצחון משכנע על לצ'ה, נראה היה שמילאן תצבור שלוש נקודות נוספות גם נגד העולה החדשה, אך לזו היו רצונות משלה. הרוסונרי פתחו עם רונאלדיניו, פאטו וזלאטן, כשרוביניו ממתין על הספסל. הם השלתטו על המגרש ושלטו במשחק, אבל לא מצאו את השער ונענשו בדקה ה-31, כשאריון בוגדני הוותיק כבש עבור צ'זנה בתום מתפרצת. 13 דקות לאחר מכן חזרו על עתמן תמונות דומות, כשהפעם עמנואלה ג'יאקריני מדהים את האורחת. רוביניו עלה להופעת בכורה בדקה ה-56 במקומו של רונאלדיניו, אבל זה היה מאוחר מדי עבור מילאן, שמפסידה במפתיע.

קליארי - רומא 1:5

הפתעה נוספת נרשמה הערב בסרדיניה, כשרומא השאפתנית פורקה על ידי הקבוצה המקומית. דניאלה קונטי העלה את קליארי ל-0:1 כבר בדקה ה-8, אבל דניאלה דה רוסי השווה כעבור 10 דקות. כשנראה היה שהמשחק התאזן, ביצע ניקולאס בורדיסו עבירה בתוך הרחבה וראה כרטיס אדום. אלסנדרו מטרי כבש מהנקודה הלבנה ומשם המשחק נמשך בכיוון של המארחת. רוברט אקוופרסקה המשיך לנצל את היתרון המספרי עם ה-1:3 בדקה ה-38. מטרי, עם השני שלו, הפך את הניצחון לענק בדקה ה-47 ואנדרה לצארי הפך אותו לבלתי נשכח עם החמישי, שתי דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully