וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: נדאל יפגוש את יוז'ני בחצי הגמר

הספרדי גבר על בן ארצו, פרננדו ורדאסקו, ברבע 5:7, 3:6, 4:6 ויתמודד מול הרוסי, שהכניע את ואווינקה המפתיע בחמש מערכות

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין

רפאל נדאל ומיכאיל יוז'ני העפילו הלילה (בין חמישי לשישי) לחצי גמר טורניר אליפות ארה"ב הפתוחה לאחר שגברו על פרננדו ורדאסקו וסטניסלס ואווינקה (שלמען גולשינו היקרים נאמר שלאחר בדיקה מעמיקה שמו נכתב ללא האות ר').

במסיבת העיתונאים לפני המשחק החמיא ורדאסקו לבן ארצו, נדאל, ואמר ש"כולם יודעים שנדאל הוא מספר 1 בעולם". אולי ורדאסקו ניסה קצת להרדים את רפא, אבל זה היה רחוק מלהיות זה כאשר השור ממאריוקה גבר על חברו לנבחרת הדייויס בשלוש מערכות. המדורג מספר 1, שחבט כל המשחק ארבעה אייסים בלבד (לעומת שישה של יריבו) ניצח את המערכה הראשונה 5:7, לאחר שעה פחות דקה. את השנייה והשלישית נדאל לקח יותר בקלות כשהצליח לשבור את ורדאסקו מוקדם יותר עם ניצחונות 3:6, 4:6.

בחצי הגמר יפגוש נדאל את הרוסי יוז'ני, שגבר על ואווינקה בתום משחק מותח ומרתק בן חמש מערכות. השניים שמרו על החבטות ושיחקו בעיקר מהקו האחורי, ללא ניצוצות של טניס גדול וללא תעוזה ליד הרשת. ואווינקה הצליח לשבור במשחקון השמיני, שמר על ההגשה במשחקון הבא וניצח במערכה הראשונה 3:6. יוז'ני שמר על ההגשה בתחילת השנייה, ושבר במשחקון השני בדרך ל-0:2. השניים נגררו לשובר שוויון צמוד-צמוד, בסיומו ניצח יוז'ני, ולהשוות ל-1:1 במערכות. ואווינקה פתח בסערה את השלישית ועלה ל-0:3, בעזרת שבירה במשחקון השני. יוז'ני צימק ל-4:2, אבל השוויצרי לא התרגש והמשיך עד לניצחון 3:6 בשלישית. אלא שכאן חזר יוז'ני למשחק וניצח את שתי המערכות הבאות 3:6, 3:6 בדרך לניצחון גדול על השוויצרי, שהדיח במפתיע את אנדי מארי ואת המקומי סם קוורי. יוז'ני הצליח לשחזר את ההישג הגדול שלו מ-2006, גם אז הגיע לחצי הגמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully