וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט יחליט בשבוע הבא האם לנהל משחק בכיפור

המאמן עדיין מתלבט האם להופיע למשחקה של ווסטהאם בסטוק בשבת הבאה. סקוט פארקר האריך את חוזהו עד 2014

אברהם גרנט יחליט בשבוע הבא האם יישב על ספסל ווסטהאם במשחק הליגה נגד סטוק סיטי, שיתקיים ביום כיפור, כך מדווח "גרדיאן" הבריטי. בעיתון הזכירו כי ב-2007, גרנט הגיע במסוק לאולד טראפורד בצאת כיפור לנהל את משחקו הראשון כמנג'ר צ'לסי אחרי שהחליף את ז'וזה מוריניו.

על פי הדיווח, גרנט עדיין מתלבט האם לשבת על ספסל ווסטהאם במשחק, אך במידה ויחליט שלא לחלל את יום כיפור, הוא מתכוון לדאוג שהקבוצה תגיע למשחק מוכנה בצורה קפדנית. הפטישים פתחו את העונה עם שלושה הפסדים ובשבת הקרובה יארחו את צ'לסי. בשל הפתיחה הרעה, מעמדו של הישראלי התערער ומעניין יהיה לראות כיצד מצבו המקצועי ישפיע על ההחלטה.

בינתיים, בווסטהאם מקווים להשיג נקודות ראשונות דווקא מול צ'לסי. המגן ז'וליאן פובר התייחס למשחק ואמר: "אין לנו מה לפחד כי בגלל משחקים גדולים נהיינו שחקני כדורגל. נצטרך למות על המגרש. צ'לסי או לא צ'לסי, עלינו ליצור משהו ולעשות משהו על המגרש. אם נחשוב רק הגנה, יהיה לנו קשה. עלינו לשחק בביטחון ולנסות לכבוש. צ'לסי קבוצה גדולה, אבל אנחנו מאמינים".

עוד בווסטהאם: סקוט פארקר, שהיה מבוקש לאורך כל הקיץ על ידי מספר קבוצות אחרות באנגליה ושטוטנהאם אף הגישה עליו הצעה שנדחתה, האריך את חוזהו בקבוצה עד 2014. הקשר בן ה-29, שאנשי ווסטהאם הצהירו בשבועות האחרונים ש"לא יימכר בעד שום הון שבעולם", אמר: "רציתי להישאר כאן, לתת לזה סיכוי ולראות מה יקרה. אני רוצה לעשות את הטוב ביותר עבור ווסטהאם ולא יכול לחכות למשחק נגד צ'לסי ביום שבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully