וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "רוצים לראות את ההיכל מלא"

נבחרת הדייויס, כולל אנדי רם, התאמנה לראשונה על המשטח ביד אליהו. הקפטן מרוצה: "מהירות המגרש טובה מאוד"

שמונה ימים לפני המפגש בין ישראל לאוסטריה על ההישרדות בבית העליון, ערכה הבוקר (חמישי) נבחרת הדייויס אימון ראשון ביד אליהו, האולם בו יתקיים המפגש. זאת, לאחר שחלק מהשחקנים התאמנו בימים האחרונים במרכז הטניס רמת השרון. באימון נכח גם אנדי רם, שחזר ביום שלישי מניו יורק.

בשעות הבוקר המוקדמות הסתיימה הכנת המשטח באופן סופי עם צביעת קווי המגרש, שבסיומה החלה הנבחרת באימונים. תחילה, התאמנו אנדי רם ויוני ארליך בצוותא, ולאחר מכן התאמנו דודי סלע והראל לוי. נועם אוקון צפוי להיכנס למעגל האימונים מחר.

סלע התייחס לנושא ואמר: "המגרש טוב בדיוק כמו שהיה נגד רוסיה. גם התנאים כאן טובים, בעיקר חדרי ההלבשה. מחר אני מתכנן להתאמן פעמיים, אני נמצא בכושר טוב ומחכה לתחילת המפגש". הקפטן אייל רן סיכם: "פתחנו את מחנה האימונים ברגל ימין. השחקנים נמצאים בכושר טוב ואנחנו מצפים לראות את ההיכל מלא. מהירות המגרש טובה מאוד ולשביעות רצוננו ועכשיו כל מה שנשאר זה להתאמן ולהתכונן".

הנבחרת האוסטרית תנחת בארץ ביום ראשון ללא סטפן קובק וג'וליאן נואל, שייעדרו מהמפגש. הקפטן גילברט שאלר מתלבט כעת בין מרטין פישר לאנדריאס היידר מאורר כמחבט השני, ורק לאחר האימונים בארץ יקבל החלטה. על פי המסתמן, בזוגות ישתף פעולה יורגן מלצר עם אלכסנדר פאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully