וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טושאק התפטר מנבחרת ווילס

כצפוי, המנג'ר בן ה-61 החליט לסיים את תפקידו כעבור שש שנים. המועמדים להחליפו: בריאן פלין, גיגס, הרטסון ואחרים

עזיבתו של ג'ון טושאק את נבחרת ווילס היתה באוויר כבר מספר ימים, והיום (חמישי) היא גם הפכה רשמית, כאשר המנג'ר בן ה-61 הגיש את התפטרותו להתאחדות הכדורגל הוולשית. הנבחרת הפסידה את משחקה הראשון במסגרת מוקדמות יורו 2012 למונטנגרו בשבוע שעבר, מה שהרעיד את הקרקע סביב המאמן, שבעברו אימן בשתי קדנציות שונות את ריאל מדריד.

לנבחרת ווילס הצטרף טושאק לראשונה ב-1994, אך עזב לאחר חודש וחצי. עשר שנים מאוחר יותר, בנובמבר 2004, שב טושאק לתפקיד, בו בילה שש שנים במהלכן לא הצליח להוליך את הוולשים החביבים לטורניר גדול. הבוקר, לאחר שערך מספר פגישות עם ההתאחדות הוולשית, הודיע טושאק על החלטתו. "אני חושב שזה יהיה עדיף לכולם אם השינויים ייעשו כבר עכשיו", הסביר טושאק את החלטתו. "ווילס עדיין בתמונת העליה מהבית וכעת, אחרי ההחלטה שלי, אני מקווה שהם ישיגו תוצאות חיוביות במשחקים הבאים".

כעת ניצבת ווילס בפני חיפוש אחר מחליף, כאשר בורסת השמות מבעבעת. השם הלוהט הוא זה של כוכב מנצ'סטר יונייטד, ריאן גיגס, אם כי אופציה זו לא נראית ריאלית כל עוד הקשר המופלא ממשיך ללהטט על מגרשים באנגליה. שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים לרשת את טושאק הם שחקני העבר ג'ון הרטסון, כריס קולמן, מארק בואן, וכן מאמן הנבחרת הצעירה של וויילס, בריאן פלין.

בחודש הבא, ככל הנראה עם מאמן חדש על הקווים, תחדש ווילס את מוקדמות 2012, כשתפגוש את בולגריה ושוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully