וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גקאס הודיע על פרישה מנבחרת יוון

החלוץ הצטרף לגל הפורשים, גם צורבאס שוקל את צעדיו. הטענה: קצוראניס קובע את ההרכב, הנבחרת מחולקת למחנות

המצב החברתי בנבחרת יוון ממשיך להידרדר. אחרי שיואניס אמאנטידיס וסוטיריס קירגיאקוס הודיעו על פרישה מהנבחרת בחודש שעבר, עשה זאת גם החלוץ פאניס גקאס, כאשר השוער אלכסנדרוס צורבאס צפוי ללכת בעקבותיו. מתחת לפני השטח, מספרים ביוון על נבחרת שקרועה בין שני מחנות ומרמור גדול בקרב חלק מהשחקנים כלפי המאמן הפורטוגלי פרננדו סנטוס.

כזכור, כשאמאנטידיס החליט לפרוש מכדורגל בינלאומי, הוא תקף בחריפות את ראשי הנבחרת ורמז על זימונים לא מקצועיים לסגל: "יש שחקנים שלא משחקים בקבוצות שלהם, אבל אי אפשר להוציא אותם מהנבחרת. תשעה שחקני הרכב בטוחים ללא קשר לכושרם ואני לא מבין את זה. אם אגיד כל מה שאני יודע, יהיה פיצוץ. עייפתי מזה, מעתה אני מתרכז בקבוצה שלי".

גקאס בן ה-30, חברו של אמאנטידיס לפרנקפורט, רמז על דברים דומים. בהודעה רשמית בבלוג שלו כתב: "אחרי שלקחתי זמן למחשבה, החלטתי לפרוש מהנבחרת בכלל מצב מסוים שנוצר בסגל אותו הסברתי לראשי הנבחרת. אני מאחל ליוון ולכל חבריי הצלחה". גקאס כבש 20 שערים ב-52 הופעות בינלאומיות וכזכור היה האיש שהבקיע לרשת ישראל ב-1:1 ברמת גן. גם צורבאס (28), ששימש כשוער הראשון של יוון במונדיאל, אך איבד את מקומו בהרכב לטובת מיכאליס סיפאקיס, מתכוון להודיע על פרישה מהסגל.

עוד מדווח בתקשורת היוונית, כי בסביבתם של השניים תקפו בחריפות את המאמן סנטוס. לטענת מקורבי השחקנים, המאמן הפורטוגלי מושפע מאוד מקוסטאס קצוראניס הוותיק, ששיחק תחתיו בבנפיקה וא.א.ק אתונה. לטענתם, סנטוס מתייעץ על קצוראניס לגבי זימון הסגל ואף קביעת ההרכב. "האווירה בחדר ההלבשה איומה", נכתב בתקשורת היוונית. "הנבחרת מחולקת לשני מחנות: השחקנים של קצוראניס ואלה שנפגעים ממנו".

יוון, יריבת ישראל בבית ו' של מוקדמות יורו 2012, פתחה את הקמפיין ב-1:1 ביתי עם גאורגיה והמשיכה עם 0:0 בזאגרב ביום שלישי. ישראל תתארח בפיראוס ב-12 באוקטובר, שלושה ימים אחרי המשחק הביתי עם קרואטיה ברמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully