וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: צרות טובות בהתקפה

רנגלוב, שערך אימון בכורה, קולאוטי ועטר נלחמים על שני מקומות בהרכב מול סכנין. התלבטות גם בין אלברמן וייני

חלוץ הרכש החדש של מכבי תל אביב, דימיטאר רנגלוב, ערך הבוקר (חמישי) אימון בכורה במדי הקבוצה לאחר ששב אמש ממשחק נבחרתו, שהפסידה 1:0 למונטנגרו בה שיחק בלמה של הצהובים, סאבו פאביצ'ביץ', 90 דקות במדי המנצחים. רנגלוב עצמו פתח בהרכב בולגריה והוחלף במחצית.

רנגלוב הכיר הבוקר לראשונה את חבריו החדשים ואף קיבל את החולצה מספר 13, איתה ישחק העונה. הבולגרי, שהגיע מבורוסיה דורטמונד הגרמנית, נמצא בכושר משחק טוב לאחר שעשה הקיץ הכנה עם קבוצתו הגרמנית וגם עשה מחנה אימונים נוסף עם סגל נבחרת בולגריה ששיחקה שני משחקים במוקדמות היורו בשבוע האחרון נגד אנגליה ומונטנגרו.

יחד עם רנגלוב חזר להתאמן גם הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, שלא שותף במשחק ההפסד של נבחרתו 2:0 לצרפת. הבלם פאביצ'ביץ' זכה היום למנוחה והוא צפוי להשתתף מחר באימון המסכם לקראת משחק הליגה הקרוב מול בני סכנין, בו יפתח במרכז ההגנה.

על פי התרגול באימון היום נראה כי המנג'ר אבי נמני וצמד המאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה עדיין מתלבטים במספר עמדות לגבי ההרכב הפותח בשבת. בעמדת המגן השמאלי ישנה התלבטות בין יואב זיו ורוני גפני, שפתח בניצחון בטדי והיה טוב. בקישור האחורי עשוי גל אלברמן לערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה אולם בהחלט ייתכן שבצוות המקצועי יחליטו בסופו של דבר לשלב אותו באופן הדרגתי יותר ואז יפתח שרן ייני לצידו של ג'יבריל סידיבה.

נכון לעכשיו נראה כי המלחמה הגדולה על ההרכב מסתמנת בחוליית ההתקפה. בהנחה שמקומם של מאור בוזגלו, שהיה מצוין בנצחון הנבחרת הצעירה 0:5 על מונטנגרו והאריס מדוניאנין בקישור מובטח, צפויים רוברטו קולאוטי, אלירן עטר ודימיטאר רנגלוב להילחם על שני המקומות שיוותרו בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully