וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדאסקו: "כולם יודעים שנדאל מספר אחת בעולם"

המדורג שמיני בעולם מוכן לדרבי הספרדי ברבע גמר ארה"ב: "אמשיך לנסות לנצח". ואווינקה ינסה להכניע את יוז'ני

לאחר שרוג'ר פדרר ונובאק דג'וקוביץ' העפילו אמש (רביעי) לחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה, יחפשו הערב ארבעה שחקנים נוספים מקום בחצי גמר הגרנד סלאם הנוצץ, ובמרכזם רפאל נדאל. אלא שעוד לפני שהמדורג ראשון בעולם יעלה למשחק רבע הגמר המסקרן נגד פרננדו ורדאסקו המצוין, ייפגשו מיכאיל יוז'ני וסטניסלאס ואווינקה, שתיים מהפתעות הטורניר עד כה.

השוויצרי (25) הדהים את אנדי מארי בסיבוב השלישי, והתגבר על חביב הקהל המקומי, סם קוורי, על מנת לטפס לרבע הגמר - הישג השיא שלו בטורניר - אחרי ארבע וחצי שעות של משחק מתיש. אלא שמנגד, יוז'ני (12) ינסה לפחות לשחזר את הישגו מ-2006, אז הגיע לחצי גמר הפלאשינג מדוז, ובעוד שהמאזן בין השניים ערב המשחק עומד על 2:2, שני הנצחונות של הרוסי הגיעו על משטחים קשים.

במשחק המרכזי של הערב יעמוד, כאמור, רפאל נדאל, שיפגוש את פרננדו ורדאסקו (8) לדרבי ספרדי לוהט. הטורפדו אמנם מחזיק במאזן של 0:10 מול בן ארצו המוכשר, אלא שקשה שלא להיזכר בפעם האחרונה שהצמד הזה נפגש משטחים קשים - באליפות אוסטרליה הפתוחה בשנה שעברה, אז ניצח נדאל אחרי קרוב לחמש שעות ורבע, והחל לפרוץ בבכי.

עד כה ורדאסקו לא מצא את הדרך להכניע את נדאל, וזכור בעיקר ה-0:6, 1:6 המוחץ שרשם המדורג ראשון בעולם על המדורג שמיני כשהשניים נפגשו בגמר המאסטרס במונטה קרלו. "כולם יודעים שהוא מספר אחת בעולם, הרקורד שלי לא טוב מולו אבל אמשיך להילחם כדי לנצח סוף סוף", אמר ורדאסקו לקראת ההתמודדות.

מנגד, נדאל די רגוע לקראת המשחק, ולא נדמה כאילו מפגש אפשרי עם רוג'ר פדרר בגמר עומד אל מול נגד עיניו. לא כעת, לפחות. "יהיה משחק מעניין", אמר המדורג ראשון בעולם, "אני משחק היטב, אבל אני עדיין לא בשיאי. אני יודע שפרננדו יגיע מוכן למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully