וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אסטון וילה: "הוייה זכאי לכבוד מהאוהדים"

הקבוצה מבירמינגהאם הודיעה על מינויו של הצרפתי כמחליפו של מרטין אוניל, ובהנהלה כבר מוכנים לתגובה הזועמת מצד הקהל

אסטון וילה הודיעה הערב (רביעי) רשמית על מינויו של ז'ראר הוייה לתפקיד מאמן הקבוצה. הצרפתי יירש את מרטין אוניל, שעזב את הקבוצה מבירמינגהאם במפתיע רגע לפני פתיחת העונה, ויחליף בתפקיד את קווין מקדולנד ששימש עד כה כמאמן זמני ולא הצליח למנוע את הדחת הקבוצה מהליגה האירופית ואת התבוסה המשפילה 6:0 לניוקאסל. עוזרו בתפקיד יהיה, ככל הנראה, פיל תומפסון, שעבד עם הצרפתי בליברפול. הוייה צפוי לערוך בכורה כבר בסוף השבוע הקרוב, אז יפגשו הוילאנס את סטוק.

הוייה בן ה-63, ששימש בשנים האחרונות כמנהל טכני בהתאחדות הכדורגל הצרפתית, יחזור לאי הבריטי לקנדציה שניה אחרי שאימן את ליברפול מ-1998 עד 2004, כאשר מ-2005 ועד 2007 קיבל את המושכות של ליון עימה זכה בשתי אליפויות. הוייה יהיה המאמן הזר השני בלבד בהיסטוריית המועדון (אחרי ג'וזף ונגלוס), וישמש כמנג'ר החמישי של וילה בעשר השנים האחרונות, אחרי ג'ון גרגורי, גרהאם טיילור, דייויד אולירי ומרטין אוניל.

בעקבות הביקורות שגרר המינוי הצפוי בברמינגהאם בימים האחרונים, ניסה מנכ"ל הקבוצה צ'רלס קרולאק להרגיע את הרוחות והצהיר: "בלי קשר למה שאנשים חושבים עליו באנגליה, הוא זכאי לכבוד מהאוהדים. יש לו רזומה נאה עם מספר קבוצות, והמינוי שלו ראוי בהחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully