וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: סידיבה שב לאימונים מלאים

הקשר ממאלי החלים לחלוטין מפציעה במפשעה, גם כחלון ושחקני הנבחרות חזרו לאימונים לקראת המפגש עם בני סכנין

שחקני מכבי תל אביב פתחו הבוקר (רביעי) בהכנות לקראת משחק הליגה נגד בני סכנין, בשבת (19:30, שידור בספורט1) בבלומפילד. המנג'ר אבי נמני וצמד המאמנים יוסי מזרחי ואיציק עובדיה קיבלו בחזרה את שחקני הנבחרות שחזרו לסגל והתאמנו עם חבריהם. דור מלול, ניסו קפילוטו ומאור בוזגלו ששבו ממשחק הנבחרת הצעירה וכן יואב זיו ויובל אבידור שנחתו רק בלילה עם הנבחרת הבוגרת שחזרה מגאורגיה.

מהאימון היום חסרו שלושת הזרים ששיחקו אמש במדי נבחרותיהם. סאבו פאביצ'ביץ' שיחק 90 דקות במדי מונטנגרו שניצחה 0:1 את בולגריה, בה פתח בהרכב חלוץ הרכש דימיטאר רנגלוב והוחלף במחצית. הקשר האריס מדוניאנין לא שותף במשחק בו הפסידה בוסניה 2:0 לצרפת בסראייבו. השלושה ישובו היום ארצה והם צפויים ליטול חלק באימון הבוקר של הצהובים מחר.

מי ששבו להתאמן הם ג'יבריל סידיבה, שהחלים מפציעה במפשעה, וכן הקשר תמיר כחלון שהחלים כמעט לחלוטין מפציעה בכף רגלו והסתפק באימון ריצה בלבד. כחלון, שקיבל את אישורו של נמני לחפש קבוצה, נשאר בסופו של דבר בסגל הצהובים לאחר ששום הצעה רשמית לא הונחה על שולחנה של הקבוצה עד למועד סגירת חלון ההעברות. כזכור, מי שכן שוחרר הוא הקשר הצעיר ציון צמח שחתם עד לסוף העונה בנס ציונה מהליגה הלאומית.

לפני אימון הבוקר נערכה בקרית שלום הרמת כוסית חגיגית לכבוד ערב חג ראש השנה, כאשר המנכ"ל עוזי שעיה והמנג'ר אבי נמני בירכו את השחקנים בשנה טובה, שנת בריאות והצלחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully