וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורי: "מאוכזבים, אך הולכים עם ראש מורם"

שחקני הנבחרת הצעירה ביכו את ההדחה ממוקדמות אליפות אירופה, הבלם הוסיף: "נעשו הרבה טעויות". דגני: "מאוד עצוב"

אכזבה, כאב ותחושות החמצה איפיינו את תגובות כל אנשי הנבחרת הצעירה בתום משחק הנצחון המצוין 0:5 על מונטנגרו שלא הספיק בסופו של דבר להעפלה למשחקי ההצלבה לקראת אליפות אירופה בדנמרק 2011. הנבחרת של גיא לוזון הציגה אמש את אחד ממשחקיה הטובים בשנים האחרונות, כשהביסה את נבחרת מונטנגרו, אך גם הצגת הכדורגל הנפלאה הזו לא העניקה לה מקום בשלב ההצלבה לקראת אליפות אירופה, שכן בסופו של יום היו תלויים לוזון ושחקניו גם בתוצאות מהמגרשים המקבילים. הנבחרת עשתה את שלה, אלא שכך גם עשו האחרות.

מרבית שחקני הנבחרת, ביניהם מאור בוזגלו, ביבראס נאתכו, דין מורי ואחרים סיימו למעשה את תפקידם במדי הנבחרת הצעירה וזה היה המשחק האחרון שלהם במדי הנבחרת הזו. כעת יצטרך להרכיב לוזון סגל חדש שייתבסס על ילידי שנתון 1989-90.

"זה כואב מאוד, אין מה לעשות, שמענו שבלארוס הבקיעה שער בדקה ה-90, ואנחנו משלמים על טעויות שעשינו בעבר, לא על מה שקרה הערב", סיפר הבלם דין מורי בסיום המשחק כשעל פניו ניכרת תחושת כאב ואכזבה. "נעשו המון טעויות, בעיקר שלנו. גיא בא ועשה את כל מה שהוא יכול. עשינו נצחון בשבדיה ונצחון גדול על מונטנגרו, אבל כנראה שזה לא מספיק וזה מאוחר מדי".

מורי הגיב על דברי מאמנו שאמר שהדור הזה יהיה זה שירכיב את הבוגרת כבר בטווח הקרוב: "אני חושב שיש כאן המון שחקנים שכבר היו בנבחרת הבוגרת ושיחקו שם. יש כאן דור מאוד מוכשר, זה דור שעלה לגמר אליפות אירופה ואני בטוח שהדור הזה הוא אחת הנבחרות הכי טובות באירופה. זה שלא הלך לנו בהתחלה זה בגלל שאנחנו פראיירים ולא בגלל שום דבר אחר. אבל הדור הזה ואני מבטיח לכם עוד יעלה אותנו ליורו או למונדיאל וזה גם מה שגיא אמר לנו בסיום בחדר ההלבשה".

"אנחנו כמובן מאוד מאוכזבים אבל כולם הולכים עם ראש מורם, בכל זאת כל אחד כאן צריך להיות מודע ליכולת שלו ובקמפיין הזה קצת פישלנו אבל חייבים להסתכל הלאה".

אוראל דגני, שפתח כמגן, הוסיף: "זה מאוד עצוב שלא עלינו. שבדיה ניצחו ולא הצלחנו להתברג כאחת מהסגניות. היה מאוד כייף בנבחרת האולימפית, אני מקווה להתקדם לאט לאט ואולי להגיע לנבחרת הבוגרת. אני חולם להגיע לבוגרת אבל עכשיו אני קצת עצוב".

"לא עלינו בגלל מכלול של דברים. שבדיה הגיעו (במשחק שנערך בישראל) להזדמנות אחת ונתנו גול אחרי שישבנו עליהם כל המשחק ולא הצלחנו לעשות תיקו. גם מול קזחסטן בבית ומונטנגרו בחוץ פספסנו נקודות. אלה המשחקים שלא לקחנו שם את הנקודות ושילמנו על זה. גיא מאמן התקפי שמאמין בשחקנים, אני מאחל לו הרבה הצלחה ושיזכה לעלות עם הנבחרת האולימפית הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully