וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולה: "חבל שלא יכולתי לצפות במשחק הזה מהיציע"

כוכב ארגנטינה התלהב מהניצחון על ברזיל: "משחק מדהים". הוארטס: "זו אכזבה עצומה". קלייזה: "משחק שמזכיר רמת NBA"

ערב משחקי שמינית הגמר שנערך אמש (שלישי) במונדובאסקט היה ככל הנראה הטוב ביותר מבין עברי המשחקים שנערכו עד כה, כשהכוכבים הגדולים נצצו מעל כולם והשיגו את הניצחונות. במשחק הפותח ניצחה ליטא 67:78 את סין, כשהיא נהנית מיום גדול של לינאס קלייזה, שצלף 30 נקודות. במשחק המאוחר יותר התרחשה דרמה בקרב בין שתי הדרום אמריקאיות, ברזיל וארגנטינה, שנגמר ב-89:93 לארגנטינאים, בזכות משחק בלתי נשכח של לואיס סקולה, שהפציץ 37 נקודות, קלט 9 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים והוסיך 2 חטיפות.

"הכל התנקז לפרטים הקטנים"

הגיבור של ארגנטינה, סקולה, אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק כדורסל מדהים ואני כמעט מצטער שלא ראיתי אותו מהצד. הייתי רוצה להיפגש איתם בשלב מאוחר יותר בטורניר. זה היה ממש צמוד, כל אחת מהקבוצות הייתה יכולה לנצח והכל התנקז לפרטים הקטנים. אני יודע שהקבוצה תחפש אותי בסוף כל משחק ואני בטוח שיהיו הרבה משחקים שאני גם אחטיא זריקות גורליות. היום, למזלי, הצלחתי לקלוע את כל הזריקות החשובות".

מאמן ארגנטינה סרחיו הרננדז הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים מפני שהיינו כל כך לחוצים לפני המשחק. זה היה משחק ממש קשה וזה נורמלי כי מדובר בשתי קבוצות ממש טובות. ברזיל הניעה את הכדור ממש טוב מסביב לפיק אנד רול ואנחנו ניסינו לנטרל אותם. במחצית השנייה הם הלכו לטיאגו ספליטר בלואו פוסט. הם שיחקו מצוין. אני משוכנע שברזיל תהיה אחת הנבחרות הטובות בעולם גם בעוד ארבע שנים".

בצד המפסיד, נשמע מרסלו הוארטס הנפלא (32 נקודות) מאוכזב: "באופן מפתיע המשחק הזה נגמר בתוצאה כל כך גבוהה. חשבנו ששתי הקבוצות יגנו מאוד חזק, אבל הצלחנו לקחת זריקות. הם היו עם הגב לקיר, אבל הם הצליחו בכל זריקות הקלאץ'. דלפינו וסקולה הצליחו לקלוע אפילו עם יד על הפנים. זה מאוד קשה בשבילנו כי הייתה לנו תכנית משחק טובה. הם גרמו לנו לשלם על הטעויות שלנו, אפילו על הקטנות שבהן. רצינו להגיע רחוק יותר, אבל לצערנו הפסדנו כבר בשמינית הגמר וזו אכזבה עצומה. היה לנו טורניר חזק מאוד, אבל הפסדנו לקבוצה טובה מאוד. אנחנו שמחים ועצובים באותו הזמן".

מאמן ברזיל, רובן מאניינו, הוסיף: "ברכותיי לארגנטינה על הניצחון והעבודה הקשה. זה היה מזל ממש רע לפגוש קבוצה כל כך חזקה בשלב כזה ואנחנו עצובים על ההפסד, אבל מאוד שמחים שהקבוצה שלנו עבדה ממש קשה ועשתה עבודה טובה".

"משחק שנותן ביטחון לעתיד"

בליטא, התייחס קלייזה למשחק: "התעוררנו מהשינה כשסין שיחקה חזק, לא היה להם מה להפסיד והם שיחקו טוב מאוד. הם שיחקו בסגנון שמאוד מזכיר לי NBA", אמר קלייזה, שהצטרף לאחרונה לטורונטו אחרי שנה באולימפיאקוס אליה הגיעה מדנבר. "ליטא הזו היא לא הקבוצה של קלייזה. הרבה שחקנים ממלאים הרבה תפקידים והתפקיד שלי הוא לקלוע. יש לנו שילוב טוב מאוד ואני שמח להיות חלק מזה".

המאמן של קלייזה, קסטוטיס קמז'ורה, אמר: "בשלב הזה אין משחקים קלים. התוצאה לא משנה כי סין שיחקה מצוין והקשו עלינו את החיים. הם עשו לנו את מה שרצינו לעשות להם. אני חושב שחלק מהשחקנים שלי היו לחוצים, זו הפעם הראשונה בה הם שיחקו ברמה כזו. המנהיג שלנו, קלייזה, שיחק נפלא, הוא פקטור משמעותי".

בצד הסיני, אמר המאמן בוב דונוולד: "אני חושב שהשחקנים שלי שיחקו עם הלב, דבקו בתכנית המשחק שלנו, אבל פשוט לא הצלחנו לעמוד במבחן הזה. הפיזיות של קבוצה כל כך טובה כמו ליטא הייתה גדולה עלינו. זה היה משחק מצוין ואני מאוד גאה בבחורים. המשחק הזה נותן לנו ביטחון שאנחנו מסוגלים להתמודד ברמות הכי גבוהות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully