וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "רוני תמיד במרכז העניינים"

מאמן אנגליה שיבח את החלוץ, שהצטיין בניצחון על שוויץ למרות פרשת הבגידה. בנזמה: "השער החשוב שכבשתי עבור צרפת"

המחזור השני של קמפיין מוקדמות יורו 2012 סיפק פחות דרמות והפתעות ממחזור הפתיחה, אך אולי סימן את חזרתן של הנבחרות הגדולות. אנגליה ממשיכה במגמת ההתאוששות מהמונדיאל והשיגה ניצחון חוץ 1:3 על שוויץ, יריבתה הגדולה בבית ז'. צרפת המוכה קיבלה אוויר לנשימה עם 0:2 בבוסניה. מנגד, פורטוגל ממשיכה לשקוע ולהסתבך אחרי הפסד 1:0 בנורבגיה.

האיש של משחקי שלישי היה ווין רוני. חלוץ מנצ'סטר יונייטד עלה לשחק בצל הפרסומים על כך שבגד באשתו ההרה. על הדשא, רוני לא הראה סימני משבר, כבש שער ראשון בנבחרת אחרי שנה (האחרון היה ב-1:5 על קרואטיה בספטמבר 2009) וסחט מחמאות מקאפלו: "רוני שיחק נהדר, הוא תמיד במרכז העניינים. הוא עלה לשחק תחת לחץ גדול ועשה את זה היטב".

על המשחק אמר האיטלקי: "שיחקנו כדורגל פנטסטי במחצית הראשונה. הניצחון היה מאוד חשוב לנו, שיחקנו היטב ואני מאוד מרוצה. במחצית השנייה שיחקנו בקצב איטי, אבל אחרי השער השלישי הכל היה יותר קל".

אחד מכוכבי המשחק היה המחליף אדם ג'ונסון, שכבש את השלישי: "המטרה שלי היא לתפוס מקום בהרכב. מאכזב לא לפתוח, אבל עליתי מהספסל ונתתי את הכל". על פתיחת הקמפיין אמר: "מדהים. הגענו לקמפיין תחת הרבה לחץ ונתנו לאוהדים סיבה לעודד. שני ניצחונות, שתי תוצאות נפלאות ואנחנו מלאי ביטחון בראש הבית. עכשיו צריך לדחוף קדימה".

בנזמה: "מצפים ממני לגדולות"

גם בצרפת השתחרר הרבה לחץ בזכות ניצחון החוץ החשוב 0:2 על בוסניה. קארים בנזמה החלים מפציעה וכבש את הראשון: "זה היה השער החשוב ביותר שכבשתי עבור צרפת", אמר בסיום. "אחרי הכישלון מול בלארוס, יצאנו למשחק חוץ קשה. נשארנו ביחד וזה חשוב לעתיד. נחמד להבקיע במשחקים חשובים, במיוחד כי כולם מצפים לגדולות מצרפת וממני".

מי שפתחה רע מאוד את הקמפיין היא פורטוגל, לה נקודה אחת משני משחקי הפתיחה. אחרי ה-4:4 הביתי והמאכזב עם קפריסין, הגיע הפסד 1:0 בנורבגיה. הפורטוגלים עלו למשחק ללא כריסטיאנו רונאלדו הפצוע והמאמן קרלוס קיירוש המושעה. המאמן הזמני, אגוסטיניו אוליברה, שומר על אופטימיות: "שלטנו במשחק למעט הדקות הראשונות. נורבגיה מפתיעה כי פורטוגל ודנמרק אמורות להיות החזקות בבית. יש לנו עוד שישה משחקים ואנחנו יכולים להעפיל".

* ג'ון טושאק, מאמנה של נבחרת ווילס, יודיע ביום חמישי רשמית על התפטרותו מהתפקיד. המאמן בן ה-61 הדריך את ווילס בשש השנים האחרונות, אך לאחר ההפסד 1:0 למוטנגרו בפתיחת הקמפיין, טושאק חש כי הסיכויים להעפיל ליורו נמוכים. ריאן גיגס הוזכר כמועמד, אבל לא נראה שיסכים לקבל את התפקיד בעודו שחקן פעיל. מאמן הנבחרת הצעירה, בריאן פלין, הוא המועמד המוביל להחליף את טושאק כשגם מארק בואן, עוזר מאמן פולהאם, ושחקן העבר ג'ון הארטסון חושקים במשרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully