וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויליאמס: "הצלחתי להעלות את הרמה ברגעי ההכרעה"

האמריקנית הסבירה כיצד ניצחה את סקיאבונה האיטלקיה, שאמרה: "אמצא דרך להחזיר לה". נדאל: "אני יכול לייצר יותר"

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין

יום נוסף, התשיעי במספר, מאחורינו באליפות ארצות הברית הפתוחה. הפעם עמד יום המשחקים בסימן אדום-צהוב, דגלי הלאום של ספרד. שני עימותים ישירים בין יריבים ספרדים נרשמו, כשרפאל נדאל ניצח 3:6, 4:6, 4:6 את פליסיאנו לופז, בעוד פרננדו ורדאסקו (8) חזר מפיגור שתי מערכות לניצחון 7:5, 7:6, 3:6, 3:6, 6:7 על דויד פרר. השניים ייפגשו ברבע הגמר. ספרדי נוסף ששיחק, אך הלך הביתה הוא טומי רוברדו שהפסיד 7:5, 6:2, 4:6, 6:4 למיכאיל יוז'ני הרוסי ויפגוש את סטניסלס ואווינקה, שניצח את סם קווארי 6:7, 7:6, 5:7, 6:4, 4:6.

נדאל נשמע מעט ספקן בסיום: "אני חושב שאני משחק טוב, אבל אני עדיין לא משחק ברמה הכי גבוהה שאני יכול לייצר. אני משחק טוב יותר ויותר עם כל משחק שעובר והיום הייתי צריך לשחק קצת יותר טוב. לעלות לרבע גמר אליפות ארצות הברית בלי להפסיד מערכה אחת ומבלי להישבר זה אומר ששני דברים עובדים טוב: הריכוז וההגשה". נדאל התייחס ליריבו ורדאסקו, שנאלץ לשחק ארבע שעות וחצי מול פרר: "כן, הוא שיחק משחק ארוך, אבל גם אני שיחקתי באוסטרליה חמש שעות ורבע ושיחקתי יום אחד למחרת. הייתי מאוד עייף, אבל מוכן. אני חושב שגם ורדאסקו יהיה מוכן". מהצד השני, אמר ורדאסקו: "לא שיחקתי רע, אבל נדאל שיחק טוב יותר בנקודות החשובות".

בנשים, ניצחה ונוס וויליאמס 6:7, 4:6 את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה ואמרה: "כשעליתי למגרש לא יכולתי להתאמן על ההגשה כי הרוח הייתה חזקה. חשבתי 'אלוהים, מה מצפה לנו היום?'. אני שחקנית חזקה שמכה חזק, אבל הרגשתי שכלום לא עובד. זה היה מאתגר, אני לא חושבת שמישהי מאיתנו הייתה יכולה לשחק את המשחק הרגיל שלה כי היה קשה לבחור חבטות ברוח. אני חושבת שבסוף שיחקתי יותר זהיר, יותר לכיוון מרכז המגרש. אני מרגישה שכשהגענו לשלבי ההכרעה הצלחתי להעלות את הרמה וגם היא, היו לה כמה נקודות מצוינות. היא מאוד עקשנית, כך שצריך לשמור עליה. אני שמחה שהצלחתי לעשות את זה".

סקיאבונה: "האכזבה גדולה כי היו לי הזדמנויות ויש לי יתרון עליה כי היא לא אוהבת לשחק נגדי. אני משחקתי טניס אחר ודוחפת אותה לסגנון הגנתי. אני לא נותנת לה צ'אנס לשחק בדרך שהיא רוצה, כך שבכל פעם יש קרב גדול. אני לא יודעת מה היא חושבת אבל אני יכולה לומר את האמת - וזה לעתים קרובות ההבדל ביני לבין שחקניות אחרות. אני יכולה להגיד את האמת, אם אני פצועה, אגיד שאני פצועה, אם אני טובה, אגיד שאני טובה ושהיא שיחקה טוב יותר. הפעם הזו שייכת לה, אבל אמצא דרך להחזיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully