וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביליץ': "נכנענו לקצב האיטי שלהם"

סלאבן ביליץ' מצא הסבר ל-0:0 בין קרואטיה ליוון. מודריץ': "רציתי שש נקודות". סנטוס: "תוצאה שתיתן לנו ביטחון"

נבחרת ישראל קיבלה אתמול (שלישי) בשורות טובות מזאגרב. יוון וקרואטיה, שתי היריבות העיקריות של הנבחרת בבית 6, נפרדו ב-0:0 ואחרי שני משחקים אין אף נבחרת מושלמת בבית. סיום המשחק בזאגרב מצא את היוונים מרוצים מהנקודה השנייה בעוד הקרואטים, שפתחו עם 0:3 גדול בלטביה, ירדו מאוכזבים בעיקר בגלל החמצה גדולה של אדוארדו במחצית השנייה.

"פתחנו את המשחק כמו שרציתי, לחצנו, אבל נכנעו לקצב האיטי שלהם. זה המשחק של יוון - לעצבן את היריב עם החזקת כדור לא מסוכנת, אבל לא הגבנו לזה כמו שצריך", ניצח מאמן קרואטיה, סלאבן ביליץ'. "אחרי ההפסקה עשינו שינויים ונראינו טוב מאוד. עשינו הכל כדי לנצח, אבל לא הצלחנו לכבוש. התוצאה לא מספקת, רצינו שש נקודות, אבל אמרנו שזה לא יהיה קל".

לוקה מודריץ' הוסיף: "יש לנו ארבע נקודות והאמת היא שציפיתי ליותר. פתחנו טוב, אבל עצרנו ואני לא יודע למה. אני לא חושב שהיינו זהירים מדי. היוונים הגנו היטב ולכן אני לא יוצא בתחושה שהחמצנו את המשחק".

ביוון, כאמור, החמיאו לנבחרת לאחר הופעה הגנתית משובחת בראשות הבלם סוקרטיס פפאסטאטופולוס. עם זאת, בנבחרת יצאו מודאגים מהפציעות של דימיטריס סלפינגידיס (חשש לשבר בצלע) וקוסטאס קצוראניס, שנאלצו לעזוב את המגרש במהלך המחצית השנייה.

המאמן פרננדו סנטוס מרוצה: "בעוד התיקו עם גאורגיה לא היה טוב עבורנו, נקודה כאן היא חיובית. אנחנו תמיד רוצים לנצח, אבל התיקו הזה ייתן לנו ביטחון להמשך. זה היה משחק בין שתי נבחרות חזקות, שנטרלו אחת השנייה במחצית הראשונה. אחרי ההפסקה המשחק נפתח, אבל לא הצלחנו להחזיק בכדור ולנצל את ההתקפות המתפרצות".

גם ואסיליס טורוסידיס הסתכל על הפן החיובי: "סגרנו מצוין והתוצאה משקפת. אנחנו צריכים זמן כדי להתרגל לשיטה של סנטוס. הוא רוצה שנשלוט במשחק וזה שונה ממה שלמדנו אצל אוטו רהאגל. שינוי כזה לא קורה ביום אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully