וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ארגנטינה ניצחה את ספרד 1:4

מסי וטבז הוליכו את האלביסלסטה לתוצאה מרשימה בבואנוס איירס נגד אלופת העולם. באטיסטה מחזק את מעמדו על הקווים?

נבחרת ארגנטינה הביסה הערב (שלישי) את אלופת העולם, ספרד, 1:4 במשחק ידידות האצטדיון המונומנטאל בבואנוס איירס. לאו מסי, שניצב בשנים האחרונות תחת ביקורת נוקבת במולדתו בעקבות היכולת הלא מספקת שהוא מציג במדים הלאומיים, לקח את העניינים לידיים ולרגליים, עשה כמעט ככל העולה על רוחו וביחד עם קרלוס טבז הנפלא, שבישל פעמיים וכבש פעם אחת, הוביל את האלביסלסטה לניצחון מרשים.

מסי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-10, כשקיבל כדור מטבז בתוך הרחבה והקפיץ מעל פפה רייה במצב של אחד על אחד. שלוש דקות לאחר מכן קיבל גונזאלו היגואין כדור עומק, חלף על פני השוער הספרדי וכבש מזווית לא פשוטה ובדקה ה-34 ניצל טבז טעות חמורה של ריינה, שניסה להרחיק והחליק, כדי לקבוע 0:3. פרננדו יורנטה אמנם צימק בדקה ה-84, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לקון אגוארו, שנגח פנימה בדקה ה-90 וחתם את התוצאה.

למרות שבסך הכל מדובר במשחק ידידות ובמפגש עם יריבה שלא העלתה את ההרכב החזק ביותר שלה (קסיאס, טורס, פויול וראמוס לא שיחקו, צ'אבי פתח על הספסל, וייה שיחק מחצית אחת), ארגנטינה יכולה לשאוב הרבה נחת מניצחון נאה שהגיע אחרי אכזבת המונדיאל והפרידה המתוקשרת מדייגו מראדונה. בנוסף, המאמן סרחיו באטיסטה חיזק את המעמד שלו, אולי בדרך לקבל את התפקיד בצורה קבועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully