וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "השנתון הזה צריך לקחת אותנו למונדיאל"

על אף שלא תהיה באליפות אירופה, הצעירה התנחמה בהצגה מול מונטנגרו. בוזגלו: "זו אחת הנבחרות הכי טובות שהיו כאן"

ברני ארדוב

צילום: אבי כהן
עריכה: עידן גוראל

כמה חבל. נבחרת ישראל הצעירה נתנה הערב (שלישי) את אחד ממשחקיה הטובים בשנים האחרונות, כשהביסה 0:5 את נבחרת מונטנגרו, אך גם הצגת הכדורגל הנפלאה הזו לא העניקה לה מקום בשלב ההצלבה לקראת אליפות אירופה, שכן בסופו של יום היו תלויים גיא לוזון ושחקניו גם בתוצאות מהמגרשים המקבילים. הנבחרת עשתה את שלה, אלא שכך גם עשו האחרות. וכך, יישארו לוזון ושחקניו הנהדרים עם המחמאות בלבד. האמת? מגיע להם.

"מזלזלים בכדורגלן הישראלי ובכדורגל בישראל", אמר בסיום מאמן הנבחרת, גיא לוזון, שהשיג שלושה נצחונות בשלושת משחקיו בתפקיד. "היינו טובים משבדיה בכמה דרגות, ופשוט צריך לשנות את הגישה. צריך להפסיק לבוא נחותים. השנתון הזה צריך לקחת אותנו למונדיאל בקמפיין הבא, בלי תירוצים, בלי סיפורים". לגבי עתיד הנבחרת, הוסיף המאמן: "השנתון הזה מסיים את תפקידו, 95 אחוז מהשחקנים ימשיכו הלאה, ונצטרך לבנות דור חדש. מהשנתון הזה היה אפשר להקים שתי נבחרות".

אחד מכוכבי המשחק, מאור בוזגלו, אמר בסיום: "בדקה התשעים היינו צריכים לעלות כסגנית הטובה, ולא נתנו גול. זה הכדורגל. אי אפשר לא להגיד כל הכבוד לשחקנים, זו אחת הנבחרות הכי טובות שהיו בישראל וזה מאוד מאכזב. אני עם השחקנים האלה מגיל 13-14 ואני יודע למה אנחנו מסוגלים. אני באמת חושב שאנחנו נבחרת אדירה, וזה חבל". הקשר המצוין נשאל האם הוא מאמין שהנבחרת הזו מסוגלת להוות את הבסיס שיעלה את הבוגרת סוף סוף למונדיאל, וענה: "אני בטוח. השחקנים פה גברים, הם יודעים מה לעשות, אין סיבה שלא". לבסוף, התייחס בוזגלו ליכולתו המצוינת בתקופה האחרונה ואמר: "המטרה שלי לעבוד קשה ולהגיע לנבחרת הבוגרת, אבל יש מאמן והוא מחליט".

ביברס נאתכו, שהיה פשוט נפלא הערב, היה מאוד מאוכזב, כמו מרבית חבריו. "חבל, אבל אין מה לעשות", אמר קשר קאזאן. בנוגע לכושרו הנוכחי, והמפגש הצפוי עם ברצלונה בליגת האלופות, ואמר: "חסר לי קצת כושר משחק, היום שיחקתי עם 50 אחוז מהאוויר שהיה לי, אבל יש לי עוד שבועיים לעבוד וצריך לחזור לעניינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully